Welkom,
Leuk dat je even bij me langs komt, kijk rustig rond , laat een reactie achter en misschien vind je het ook leuk om volger te worden .


Volgers

woensdag 16 februari 2011

Solkaartje

Zo, even een paar dagen rust gehad. Nou ja, rust....Ik heb ondertussen wel een workshop gegeven en dat vergde nogal wat voorbereiding. Het was de aller eerste keer dat ik een workshop gaf. Maar de reacties waren echt geweldig.Iedereen die dacht dat ie niet erg creatief was die maakte werkelijk de mooiste creaties.
Maar toen...
Gisteravond was het op de club van kaarten maken met tiets weer sollen geblazen. Erg veel tijd om alles te snijden had ik niet gehad, maar alles lag op tijd klaar en we hebben weer ons best gedaan. Deze keer had ik voor wit, zwart en grijstinten gekozen. Weer even wat ander dan het felle roze met rood van valentijn. En hieronder is mijn resultaat.
(ik snap niet waarom ik dit kaartje niet andersom kan krijgen. in mijn pc staat ie wel goed en als ik em upload dan draait ie vanzelf om...heel vreemd)


Geen opmerkingen: