Welkom,
Leuk dat je even bij me langs komt, kijk rustig rond , laat een reactie achter en misschien vind je het ook leuk om volger te worden .


Volgers

maandag 13 juni 2011

felicitatie kaartje /congratulations card

Vandaag alweer een druilerige dag, dus kijken bij de fiets-elfstedentocht was er niet bij...Dus heb ik alweer een leuk kaartje gemaakt.Deze is voor een buurmeisje van me die deze week ook hoopt te slagen voor haar examen. Meteen heb ik daar de sketch van Karen's Doodles voor gebruikt. Het design papier wat ik gebruikt heb is van BoBunny. De digistamp is de schildpad van KD Die ik ingekleurd heb met derwents potloden. De achtergrond van de schildpad is een lace. En het geheel is afgemaakt met een mooie witte strik en een tekst.
Today again a very rainy day, so we couldn't watch at the "bike eleven city ride" (a famous bike ride). So today I made anice card. This one is for my neighbour who hopes to succeed for her exam this week. I also used the sketch from Karen's Doodles. The design paper I used is from BoBunny. The digisramp is a turtle from KD wich I colored with derwents pencils. The background of the turtle is a lace. And the whole I pimped with a nice bow and a text.
      Zo dit was mijn kaartje voor vandaag, ik ga em gauw insturen bij KD dan ben ik nog net op tijd...
           So this is my card for today, and I wil send it to KD right now so I'am just in time.
.

6 opmerkingen:

Bernadet zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Bernadet zei

Op de valreep Heleen;)
Leuke kaart heb je gemaakt
Veel succes bij Karen's Doodles NL!!

Tinie zei

Hele mooie kaart, prachtig van kleur!! Succes!!

Groetjes Tinie

anja zei

leuk datje meedoet,je kaartje is super ,succes voor deze week.
gr anja KDDT-nl

Renata van Miltenburg zei

Mooie sterke kleuren en een prachtige achtergrond voor Herbert!

Liefs, Karen's Doodles NL!

Renata

Aletta zei

Wat een heerlijke vrolijke kaart.
Groetjes Aletta (gastdesigner KD)