Welkom,
Leuk dat je even bij me langs komt, kijk rustig rond , laat een reactie achter en misschien vind je het ook leuk om volger te worden .


Volgers

zondag 14 augustus 2011

Een kaart doosje / a Card box


Vandaag had ik plotseling een klein kadootje nodig voor iemand waar ik morgen ochtend langs ga. Ja dan moet ik ook maar niet zo impulsief zijn en mijn afspraken eerder maken. 
Maar goed, niet getreurd want de knutsel spulletjes liggen hier voor het grijpen en dus heb ik zelf een kadootje gemaakt. Het is een kado doosje geworden waar ik een stapeltje zelf gemaakte kaarten in heb gestopt. De mevrouw waar ik heen ga die is echt helemaal weg van mijn zelf gemaakte kaarten dus waar kan ik beter mee aankomen dan dat. Natuurlijk zijn de kaarten in het doosje niet allemaal nieuw maar die had ik nog liggen.
Today I needed a present very suddenly for someone where I go for a visit tomorrow morning. Well I don't have to be so impulsive and make my appointments some earlier. 
But no problem becouse the crafting stuff is right here and I made a present myself. I made a gift box wich I filled with self made cards. The lady where I go for a visit, she loves my cards so what can I bring better than this. Ofcourse the cards inside are not new.
Natuurlijk stuur ik dit doosje ook weer in voor een paar challenges en dat zijn dit keer 
Ofcourse I send this box to a copple of challenges wich are this time

Ik ben weer zeer nieuwsgierig wat jullie van mijn creatie vinden en hoop weer vele reacties te mogen krijgen. Ik vind ze super gaaf om te lezen.
Ofcourse I'am very curious what you think about my creation and hope to get lot's of comments. I love to read them.



11 opmerkingen:

Mieke zei

Prachtig! Met zo'n cadeau zou ik ook enorm blij zijn!

Jacqueline (Sjakkie) zei

Een super mooi cadeautje, heel erg leuk!
Bedankt voor je deelname aan Girlscardsworld.
Groetjes van Jacqueline

Chantal zei

Niks leukers als een zelfgemaakt cadeautje toch! Erg leuk hoor!

Groetjes,
Chantal

Durvina zei

Wat een superschattig doosje heb jij gemaakt.

groetjes, Durvina

Karin zei

Wat een leuk doosje. Heel erg leuk om kado te doen. Bedankt voor het meedoen met de challenge van It's a Magnolia Challenge.

Liefs Ineke zei

Leuk doosje heb je gemaakt. Dank je wel voor je deelname aan IAMC.

Groetjes van Ineke

mandy zei

leuk doosje iamc mandy

PatriciaKleijn zei

heel schattig zeg

Bedankt voor je deelname bij IAMC

Liefs,
Patricia

Marijke zei

Wat een mooi kadodoosje en leuk om dat te vullen met zelfgemaakte kaarten. Gezellig dat je meedoet aan de challenge bij Girlscardsworld.
Groetjes, Marijke

Grenouille Greetings zei

Such a lovely box. Great combination of images. Thank you for joining us at Stamptacular Sunday Challenge this week. Hugs, Lesley

danielle zei

Geweldig, helemaal leuk en zeker leuk om te krijgen. Bedankt voor je bijdrage aan Girlscardsworld.

Groetjes, Danielle