Welkom,
Leuk dat je even bij me langs komt, kijk rustig rond , laat een reactie achter en misschien vind je het ook leuk om volger te worden .


Volgers

zondag 29 april 2012

Bloemen

Hoi allemaal,

Vandaag nog even snel een 2e berichtje van mij. Ik heb namelijk erg leuke bloemen gemaakt. Ik heb gisteravond eens even zitten sneupen op youtube en daar vind je echt de leukste filmpjes. Zo ook dus het maken van papieren bloemen.
De grote is natuurlijk een lelie. De kleine roze een anjertje. En de voorste is natuurlijk een arons kelkje en de 2 andere zijn gewoon leuke modelletjes. 
De groene bloem heb ik vandaag ook op een kaart verwerkt maar die houden jullie nog even van me tegoed, want die mag ik pas volgende week publiceren (nieuwe kaart voor stamptacular sunday).
Ik hoop dat jullie het leuk vinden om deze prachtige bloemetjes even te zien.

Tot de volgende blogpost!!!

Image and video hosting by TinyPic

4 opmerkingen:

Danoesja zei

Hoi Heleen

Wauw wat een mooie bloemen, je kaartje hieronder is ook erg mooi.

Lieve groetjes
Danoesja

Wilma zei

Hallo Heleen,
SCHITTERENDE bloemen heb je gemaakt.....vooral de lelie is SUPER ☺☺☺.
Nog een fijne dag toegewenst.
Liefs Wilma

Angela zei

WOW Heleen wat een schitterende bloempjes heb je gemaakt.

Groetjes Angela

Chantal zei

Prachtige zelfgemaakt bloemen Heleen, ze lijken bijna wel echt!
Groetjes,
Chantal