Welkom,
Leuk dat je even bij me langs komt, kijk rustig rond , laat een reactie achter en misschien vind je het ook leuk om volger te worden .


Volgers

dinsdag 5 juni 2012

Oranje kriebels...

Hoi allemaal,
Nog een paar dagen en dan is het zo ver... Dan begint het EK. Overal zie je al al oranje vlaggetjes hangen en zo af en toe hoor je weer een vuvuzela (rot dingen). Ook deze keer is er weer een collecters-item en dat is natuurlijk het geluks vogeltje van C1000, waar Wolter Kroes een geniaal liedje op heeft bedacht!!!
Ik ben zelf niet zo'n voetbal fanaat en de heren hier in huis gelukkig ook niet, dus hier geen vlaggetjes in de tuin. Maar toch....beginnen de oranje kriebels nu langzaam aan een beetje te komen. We lallen heerlijk met z'n allen mee op het liedje van Wolter Kroes. We sparen natuuuuuurlijk ook de geluks vogeltjes en we hebben al besloten dat we alle Nederlandse wedstrijden gaan kijken.
Nu zijn ze er op de school van m'n jongste zoon wel mee bezig en versieren ze de klas zoveel mogelijk in het oranje. Leuk toch! Juf heeft al gevraagd om alles wat met oranje te maken heeft mee te nemen. 
Aangezien wij niet heel veel in het oranje hebben, kan ik wel wat bij de Action halen ofzo, maar ik denk dat ik een leukere verassing heb gemaakt....
Jullie voelen hem misschien al een beetje aankomen, haha.
Natuurlijk!!! Ik heb een kaart gemaakt in de oranje stijl!!!!
Gewoon zomaar en dus niet voor een challenge ofzo maar nu kan mijn zoon ook trots iets meenemen naar school wat met oranje te maken heeft.

Hoop dat jullie het een leuk kaartje vinden

Tot snel!!!

7 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat een gaaf kaartje Heleen.Veel plezier met na de wedstrijden te kijken,altijd spannend.Groetjes Joke

Marga50 zei

Wauwwwwwwwww Heleen wat een topper van een mooie oranje kaart. Mooi opgebouwd. Groetjes en een fijne dag, Marga.

Marjan zei

Wat een leuk idee Heleen !!
Hier ook geen echte oranjekoorts.
Maar het is toch wel leuk om er íets mee te doen.

Groetjes, Marjan

Marianne zei

Leuk gedaan Heleen.
Ik kijk altijd de EK en de WK en verder nooit iets.
Dit vindt ik wel spannnend.
Liefs, Marianne

Elise zei

Heb je gaaf gemaakt, Heleen!!! (vergeten te zeggen vanmorgen, hihi)
Leuke sportieve Edwin is dit toch, he!
Hup Holland Hup!!
Groetjes Elise

Chantal zei

Geweldig leuk! En zoveel origineler dan alles wat je al in de winkels kan kopen :-)
Groetjes,
Chantal

Judith Slegers zei

aan je kaart ligt het zeker niet, die is prachtig! wat we niet van het eindresultaat van het voetballen kunnen zeggen..
Groeten Judith