Welkom,
Leuk dat je even bij me langs komt, kijk rustig rond , laat een reactie achter en misschien vind je het ook leuk om volger te worden .


Volgers

maandag 25 februari 2013

DCZ #8

Hallo lieve allemaal,
Allereerst wil ik jullie toch weer eens even bedanken voor alle lieve reacties die ik keer op keer van jullie mag krijgen. Dat vind ik toch zo leuk! Ik doe mijn best om ook zo veel mogelijk overal te reageren maar dat komt er soms niet van en daar baal ik dan best van. Zal zo na mijn berichtje ook weer even bij jullie allemaal langs gaan.

Dan nu mijn kaart voor vandaag.
Bij DCZ begint vandaag namelijk weer een nieuwe challenge en team zwart is weer aan de beurt om een mooie kaart te showen. Dat moest dit keer een mannen kaart zijn. Nou ben ik met jullie eens dat dat niet altijd de makkelijkste kaarten zijn. Toch hebben wij weer ons best gedaan om leuke en stoere kaarten neer te zetten. 

Dit is mijn kaart geworden. De stempel is er dit keer eens een van Tim Holtz en die heb ik als digi op mijn computer bewerkt en in het bruin uitgeprint. De achtergond van de stempel heb ik bewerkt met pan pastel. Het dp is van Bo Bunny. De tekst heb ik nagemaakt naar het idee van MD. Verder nog 2 kleine knoopjes, een leuke bloem van Crealies en een swirl van Joy crafts. En toen was mijn kaart weer compleet.

Misschien krijgen jullie een beetje inspiratie op ons blog DCZ en vinden jullie het leuk om mee te doen met deze challenge. 
Wij hopen ook deze week weer op een grote deelname van jullie. We hebben weer een leuke prijs voor jullie in petto!

Tot snel

8 opmerkingen:

Anoniem zei

Mooi gedaan hóór!
Prachtige digie en een leuke tekst!
Groetjess Jacomijn

marion zei

Wat een schatje, mooi kaartje, liefs, Marion

Bea zei

Mooi kaartje Heleen, mooie kleurencombi...

groetjes Bea.

Elise zei

Zoals altijd weer een gaaf kaartje, Heleen!! Mooie schets en kleuren!! Helemaal stoer en TOP!
Lieve groetjes Elise

Claudia's kaartjes zei

Heel mooi gedaan. Kaartje is heel mooi.

grtjs
Claudia

Anita Meijer zei

Ik vind hem helemaal supergelukt Heleen, een prachtige mannenkaart heb je gemaakt.
Liefs van Anita

Britt zei

Heey Heleen,

Vind je kaart erg leuk geworden!

Groetjes Britt

hennie zei

Prachtig Heleen! Ik ben onder de indruk van je stempelbewerking, wat een goed idee zeg, nooit opgekomen.
Gefeliciteerd vandaag Heleen, 22 jaar is niet gering hoor.
Lieve groetjes hennie.