Welkom,
Leuk dat je even bij me langs komt, kijk rustig rond , laat een reactie achter en misschien vind je het ook leuk om volger te worden .


Volgers

maandag 8 april 2013

DCZ #14

Hallo lieve allemaal,

Het is vandaag 8 april en bij DCZ is het tijd voor team zwart om een kaartje te laten zien. De vraag is daar deze week maak een 
"baby kaart"
Dat mag natuurlijk een kaart voor een geboorte zijn maar ook een kaart omdat iemand zwanger is bijvoorbeeld.
Ik heb dit keer een kaart voor een jongetje gemaakt.
En omdat ik de kaart zo leuk geworden vind heb ik ook nog een meisjes versie gemaakt!
Deze keer heb ik ervoor gekozen om geen stempel te gebruiken maar heb de leuke wagen met mijn slice elite uitgestanst. Het dp is dit keer van Authentique, de veiligheidspelden zijn van MD en de letters heb ik gemaakt met een mal van Tim Holtz.

Vind je het leuk om ook aan deze challenge mee te doen kom dan gezellig langs op ons blog. Daar vind je ook de kaarten van de andere leden van team zwart.

Tot m'n volgende blogspot!

5 opmerkingen:

jolanda zei

leuke kaartjes

Claudia's kaartjes zei

Heel tof gedaan.

grtjs
Claudia

Richtsje zei

Dit ziet er heel lief uit! Heel mooi en lekker zoet, jongen, meisje ze allebeide heel gaaf gemaakt!

Groetjes Richtje

corryskaart zei

hoi heleen
wat ziet dit er schattig uit met al die gave dingen erop!
groetjes van corry

Anita Meijer zei

Wauw Heleen wat heb je dit weer super gemaakt, ik vind ze prachtig.
Liefs van Anita