Welkom,
Leuk dat je even bij me langs komt, kijk rustig rond , laat een reactie achter en misschien vind je het ook leuk om volger te worden .


Volgers

zondag 18 augustus 2013

TIP!!!

Hallo lieve allemaal,

Vandaag een keer geen kaartje van mij maar een leuke tip! Ik kwam namelijk op de site van cuddly buddly en zag dat je daar ook hele leuke gratis patronen kon vinden.
Ja dat kon ik natuurlijk niet alleen voor mezelf bewaren en wilde dit graag ook met jullie delen.
Deze bijvoorbeeld. Klik op de onderstaande link!
Veel plezier ermee en tot het volgende blogbericht!

5 opmerkingen:

anncreatief zei

Dank je wel voor deze leuke tip
Liefs Anneke

Anita Meijer zei

Dank je wel voor de tip Heleen, super.
Liefs van Anita

Anita van Merode zei

Goede tip, dankje!
Groetjes Anita

Folkje zei

goeie tip Heleen, dank je wel.

groetjes
Folkje

Trijntje zei

Hoi Heleen wat maak je leuke kaarten. Ik ga je volgen. Groeten trijntje