Welkom,
Leuk dat je even bij me langs komt, kijk rustig rond , laat een reactie achter en misschien vind je het ook leuk om volger te worden .


Volgers

donderdag 7 november 2013

In the picture

Hallo lieve allemaal,

Daar ben ik weer om jullie een leuk projectje te laten zien. Vandaag is het namelijk bij Joy!crafts tijd voor 'in the picture' en daar heb ik dus ook iets leuks voor gemaakt.
Het was de bedoeling om de nieuwe super gave babyschoentjes van Joy te showen en dat heb ik gedaan.



Ik heb er een leuke hanger van gemaakt en vind die schoentjes echt super cute!
Willen jullie nou meer van die leuke creaties met schoentjes zien kom dan gezellig langs op Joy!crafts waar alle creaties van mij DT-maatjes staan.

Tot snel!

5 opmerkingen:

Erica ♥ zei

Wat heb je dit leuk gedaan zeg,
heel gaaf !
Nog een gezellig (knutsel) weekend ☺
Liefs van Erica ☼

Wilma zei

Woooow Heleen.....wat een PRACHTIGE hanger is dit en die schoentjes zijn inderdaad SUPER CUTE.
Nog een fijne avond toegewenst.
Liefs Wilma ☺☺☺

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat heb je een mooie hanger gemaakt Heleen en je zet zowel de lieve schoentjes als de prachtige Billymal in the spotlights...goed gedaan...lieve groetjes Miranda

Anita Meijer zei

Oh wat heb je dit supermooi gemaakt Heleen, ziet er super uit, zo gaaf.
Liefs van Anita

Antoinette Voorn zei

Wauwww wat een dotje supermooi samengesteld!