Welkom,
Leuk dat je even bij me langs komt, kijk rustig rond , laat een reactie achter en misschien vind je het ook leuk om volger te worden .


Volgers

zondag 23 februari 2014

Vlaggenlijn

Hallo lieve allemaal,

Ik heb er al weer een paar volgers bij zag ik. Welkom op mijn blog, ik hoop dat jullie hier veel inspiratie op zullen doen. Laat ook gerust een reactie achter, ik lees ze met heel veel plezier.
Ook wil ik iedereen toch weer eens bedanken voor het achterlaten van alle leuke en lieve reacties. 

Dan gaan we nu naar de creatie van vandaag. Ja ik zeg creatie want het is dit keer geen kaart... 
Bij Joy crafts hebben ze namelijk een hele leuke mal erbij gekregen...
Een set met vlaggen en ja dat gaf mij gelijk inspiratie.
Wat is er nou leuker, als er een babietje geboren gaat worden, om dan je eigen vlaggenlijn te maken...
Dat is dus ook wat ik gedaan heb.

Ik heb een mooi helder blauw cardstock genomen, daar stoer blauw design papier op geplakt en leuke witte letters er op geplakt. Verder afgemaakt met leuke blauwe strikjes en vlindertjes.



Ik hoop dat jullie deze vlaggenlijn leuk vinden en wie weet is er nog iemand zwanger die er eentje gaat maken...

Tot snel!
handtekening photo Groetjes-bewerkt-handtekening_zpsbddc0d7f.png

7 opmerkingen:

Chantal zei

Oh, wat een lieve en mooie vlaggenlijn! Die zal heel erg mooi staan als er ergens een jongetje is geboren!
Groetjes,
Chantal

Claudia's kaartjes zei

Hoi,

Mooi gedaan ,hoor.

grtjs
Claudia

Erica ♥ zei

Woww dat is een vrolijke en leuke
vlaggenlijn, helemaal top ☺

Een fijne zondag nog met heel
veel leuke dingen en knutselen.

Veel liefsss van Erica ☼
{Heidebloempjuh}

Richtsje zei

Wat een schattige slinger is dit geworden Heleen! Mooi en vooral een heel leuk idee om te maken voor de kraammand die ik wil maken voor mijn schoondochter!

Groetjes en een fijne zondag!
Richtje

corryskaart zei

zo een geweldige vlaggenlijn en leuk als je die persoonlijk kan maken!
groetjes corry

Anita Meijer zei

Wat een superleuke vlaggenlijn Heleen, helemaal top weer.
Liefs van Anita

Liefs Ineke zei

Je vlaggenlijn is erg leuk Heleen,

Liefs Ineke