Welkom,
Leuk dat je even bij me langs komt, kijk rustig rond , laat een reactie achter en misschien vind je het ook leuk om volger te worden .


Volgers

dinsdag 16 september 2014

Believe in the magic of Christmas

Hallo lieve allemaal,
Daar ben ik weer met opnieuw een leuke kaart.
Ik hoor vaak om me heen dat ik zulke mooie kaarten maak en dat mensen dat zelf nooit zouden kunnen. Ja ik weet dat ik vaak mijn kaarten wel vrij vol plak maar dat hoeft natuurlijk helemaal niet.
Daarom heb ik besloten om de aankomende dagen eens even een paar kaarten in elkaar te zetten die niet zo vol zitten zodat iedereen denkt dat ie dat kan!
Dit is de eerste "simpele" kaart.
Achtergrondje even ge-embossed met een stencil van cuttlebug. De rest is van Joy!Crafts.

Ik hoop dat jullie m'n kaart leuk vinden en hij is ook weer terug te vinden in mijn webwinkeltje.

Bedankt voor je bezoekje en graag tot de volgende blogpost!


 photo Image1_zpse31ef117.png

Geen opmerkingen: