Welkom,
Leuk dat je even bij me langs komt, kijk rustig rond , laat een reactie achter en misschien vind je het ook leuk om volger te worden .


Volgers

woensdag 23 december 2015

Congratulations


Hallo lieve allemaal,


Wat gezellig dat je weer even komt kijken. Ik ben lekker aan het kliederen geweest met inkt. Heb de tafel er onder zitten en m'n handen zien er niet uit, maar m'n kaart is weer erg leuk geworden.
Ja, ja ik zal jullie niet langer in spanning houden!







Ik heb een glad stukje cardstock genomen en daar heb ik met de cirkels(6002/0402) een rondje uitgesneden, zo heb ik een soort malletje gemaakt. Die heb ik op m'n cardstock geplakt met een klein plakbandje en toen ben ik gaan inkten in 2 kleuren. Daarna heb ik het malletje weer verwijderd en hield ik dus een mooi gekleurd rondje over op mijn cardstock. Toen heb ik het schattige stempeltje met de bloemetjes en het landschapje er bij gepakt en die heb ik er met zwart op gestempeld.
De randen van het cardstock heb ik ge-embossed met een stencil van Gerti. Het is eigenlijk een snij stencil maar als je hem alleen door je machine haalt met de emboss platen dan krijg je weer net even een ander effect. Wat naar boven is gekomen heb ik ge-inkt voor een mooi diepte effect. Toen heb ik een matje geplakt achter mijn kleine kaartje en het geheel op een witte kaart geplakt. Dat alles heb ik nog afgewerkt met wat bloemetjes, takjes en een tekst en zo heb je een heel sfeervol kaartje.



Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren met mijn kaart.
Tot snel!

 photo Groetjesleegpng_zps7261f41e.png

4 opmerkingen:

Claudia's kaartjes zei

Hoi Heleen

Heel mooi kaartje.

grtjs
Claudia

bolletjelucky.blogspot.com zei

Je bent lekker bezig geweest Heleen en het ziet er super uit vind ik.
Lieve groetjes Miranda

corryskaart zei

hoi heleen
dit ziet er prachtig uit en zo fijn uitgelegd
van deze kant wens ik je vast alle goeds voor 2016
lieve kerstgroet van corry

Lisbeth zei

Hoi,

Kei tof kaartje. Heel leuk.

grtjs Lisbeth