Welkom,
Leuk dat je even bij me langs komt, kijk rustig rond , laat een reactie achter en misschien vind je het ook leuk om volger te worden .


Volgers

dinsdag 13 september 2016

Merry Christmas

Hallo allemaal,

Ik ben al druk met het maken van m'n kerstkaarten. En dat is niet zo moeilijk met al die mooie nieuwe spulletjes van Joy!Crafts. Deze keer heb ik gekozen voor een kerstkaart in de kleuren wit/bruin. Ik dacht, dat is weer eens wat anders.


De achtergrond heb ik gemaakt met het sneeuwvlokken besa stencil van een wat oudere collectie maar nog steeds erg leuk. Ik heb hem eerst door de machine gedraaid met de embos mat en daarna heb ik, om wat extra accent te leggen op het stencil, nog even wat witte inkt er over gewreven. 


Verder heb ik natuurlijk de prachtige kerstbal stencils gebruikt en de mooie randstans die van vorig jaar is, Nog een paar leuke pareltjes en wat strikjes aan de kerstballen en een tekst die we nu als mooie snij stans hebben en het is een leuke kerstkaart geworden.

Dank je wel voor je bezoekje en succes met het maken van je eigen kerstkaarten!
 photo Groetjesleegpng_zps7261f41e.png
Gebruikte materialen:
6002/0589 Snij-embos-debos stencil - kerstballen (2st)
6002/0591 Snijstencil - Merry Christmas tekst
6002/0619 Poly Besa - Sneeuwvlokken
6002/2041 Snijstencil - Rand kerstblad
6300/0235 Ribbon sheer with rainbow check jacquard
6020/0002 zelfklevende Parels
8013/0021 Paper for cardmaking cardstock wit 30,5x30,5cm
8013/0178 Papierset 15x30cm 20 vel - 200gr Donker bruin

   

1 opmerking:

Dora zei

Wow..dit is mooi. zo sierlijke kerstkaart.