Welkom,
Leuk dat je even bij me langs komt, kijk rustig rond , laat een reactie achter en misschien vind je het ook leuk om volger te worden .


Volgers

woensdag 21 juni 2017

Bloemetjes maken

Hallo lieve allemaal,

Zoals enkele van jullie al wel weten, ik ben gek op het maken van bloemetjes voor op mijn kaarten. 


Nu krijg ik regelmatig de vraag, hoe doe je dat?
Dus leek het mij leuk om er een filmpje over te maken. Dan zul je zien dat het absoluut niet moeilijk is!




Ik hoop dat jullie er iets van hebben kunnen leren. Mocht je vragen hebben dan mag je ze altijd in een reactie aan me vragen.

Tot snel!

 photo Groetjesleegpng_zps7261f41e.png


De gebruikte snij mallen zijn:
6002/6201 Basislijn Snij-Embosstencil - Margriet (3st)

en verder heb ik gebruikt:
6100/0490 Flower shaping tools set 4 stuks
6500/0211 Hobbylijm
8013/0162 Papierset 15x30cm 20 vel - 200gr Creme

 

1 opmerking:

tine zei

hallo,

op fb je bloemen zien verschijnen, docht maar snel je blog opgezocht!

ben ook volger geworden

nu maar verder genieten
je bloemen zijn prachtige, bedankt voor de uitleg

groetjes
Tine