Welkom,
Leuk dat je even bij me langs komt, kijk rustig rond , laat een reactie achter en misschien vind je het ook leuk om volger te worden .


Volgers

woensdag 12 juli 2017

Merry Christmas

Hallo lieve allemaal,

Hartje zomer en ik ben druk met het maken van kerstkaarten. Dat kan ook niet anders met die gave spullen die er deze maand uit gekomen zijn!


Ik heb dit keer eens gebruik gemaakt van een Dutch doobadoo stencil als basis, en wel die voor de mercie reepjes. Daar omheen heb ik een leuk kaartje gemaakt. Zo kun je op een leuke manier toch een kleinigheidje geven ipv alleen een kaart, met kerst.


Dit is de gehele binnenkant. De takjes en de bomen heb ik in 3D opgebouwd. Dus ik heb ze 2x uitgesneden en vervolgens de bovenste laag in stukjes geknipt en er op geplakt. De bomen ook nog met wat sneeuw bewerkt en zo krijg je een leuk winter effect.

Zoals je misschien hebt gezien heb ik ook gretig gebruik gemaakt van de distresser. Die is toch zo leuk om te gebruiken! Ik haal hem eerst even goed langs m'n papier en dan ga ik er nog even langs met de blendingtool en wat inkt.

Ik vind het leuk dat je weer even langs geweest bent en hoop je snel hier weer te zien!

 photo Groetjesleegpng_zps7261f41e.png
Gebruikte materialen:
6002/0680 Snijstencil - Kersttak en besjes
6002/0683 Snijstencil - Tekst M.Christmas met sneeuwvlokken
6002/0777 Snijstencils - Happy Holidays - Dennebomen
6002/0778 Snijstencils - Happy Holidays - Elanden
6011/0520 Papierset A4 - Merry Christmas
6200/0234 Paper distresser
6300/0263 Ribbon sheer check jacquarded
6500/0070 Hook & Loop klittenband rond 15mm
6500/0215 Tackylijm
8089/0206 Kraft papier

  

Geen opmerkingen: