Welkom,
Leuk dat je even bij me langs komt, kijk rustig rond , laat een reactie achter en misschien vind je het ook leuk om volger te worden .


Volgers

dinsdag 24 oktober 2017

Gefeliciteerd

Hallo allemaal,

De meeste kaarten die gemaakt worden hier in Nederland zijn of vierkant (14x14) of een normale rechthoek (10,5x15). In Amerika is het heel gewoon om A5 formaat kaart te maken en dat is dus wat ik vandaag ook heb gedaan. Je kunt er lekker veel op kwijt en dat is met de nieuwe spullen van Joy!Crafts echt niet moeilijk meer, haha.


ik ben begonnen met een A5 kaart van bruin kraft. Daarop heb ik een stukje design papier gesneden en de randen heb ik eerst ruw gemaakt met de paper dustresser en vervolgens met wat structuur pasta de randen nog wat extra aangezet. Om alles een beetje stoer uiterlijk te geven heb ik ook het design papier zelf bespeurd met wat structuur pasta en wat inkt. Uiteindelijk ben ik de kaart gaan pimpen met oa golf karton(ook weer de randen aangezet) de prachtige bladeren en circles van onze Welmoed. Ik heb de blaadjes opgebold met m'n embossing tools. Ook de mooie Noor bloemen mochten niet ontbreken en op de leuke notitie blaadjes van vintage flourishes heb ik nog een leuke tekst uitgestanst.


Langs de onderste rand en de rechter zijkant ook nog wat kusjes geplakt en zo heb je weer een enorme leuke kaart...met de nadruk op enorm, haha.

Ik vond het leuk dat je weer even langs bent geweest en hoop je snel weer te mogen begroeten hier.
 photo Groetjesleegpng_zps7261f41e.png
Gebruikte materialen:
6002/0442 Cutting stencil - Gefeliciteerd
6002/0444 Cutting stencil - Tiny words
6002/0776 Snij-embosstencil - Happy Holidays - Poinsettia (kerstster)
6002/0958 Snijstencil - Cirkel met bladeren
6003/0082 Snijstencil - Vintage Flourishes - Notities
6011/0541 Papierset - Design Rustic Christmas
6020/0002 Zelfklevende Parels - licht rose
6200/0234 Paper distresser
8013/0021 Paper for cardmaking cardstock wit 30,5x30,5cm
8089/0206 Kraft papier
8089/0211 Kraft geribbeld karton