Welkom,
Leuk dat je even bij me langs komt, kijk rustig rond , laat een reactie achter en misschien vind je het ook leuk om volger te worden .


Volgers

vrijdag 10 november 2017

Happy new year!

Hallo lieve allemaal,



Dit zal van mij de laatste post zijn die ik jullie laat zien voor Joy!Crafts. Ja, ik ga Joy!Crafts verlaten. Ik heb 4 hele mooie jaren met plezier voor Joy!Crafts vele projecten mogen maken en heb deze beslissing ook met pijn in mijn hart genomen. Maar soms is het gewoon tijd om verder te gaan en die tijd is nu aangebroken.
Maar ik heb nog wel een mooie laatste kaart voor jullie en die heb ik gemaakt met de set van Create with Joy!
Het snijstencil wat hierbij zit is eigenlijk om te borduren en eerder heb ik dat ook al wel eens gedaan. Maar ik weet ook dat niet iedereen van borduren houdt en dan is dit stencil toch ook heel leuk te gebruiken en dat laat ik jullie vandaag zien.

De basis van mijn kaart is zwart kraft die ik heb ge-embossed. Daarna heb ik het borduurstencil uitgesneden en aan 1 kant los geknipt. Vervolgens  heb ik met een potlood er een golfje in aangebracht. Om de golf er mooi in te houden heb ik met mijn lijmpistool op de achterkant een randje gespoten. Zo loop je niet de kans dat alles plat wordt ik de envelop. Toen heb ik de tekst op het label geplakt en vervolgens heb ik alles voorzien van een zilverkleurig laagje. Dit kun je met verschillende dingen doen, bv met inkt, wax of een mousse in zilverkleur. Het borduurdraad heeft ook nog een bestemming gekregen op mijn kaart, die heb ik namelijk mooi om de zijkant van de kaart gewikkeld. 

Zo zie je dat ik alle artikelen uit de set op een heel andere manier heb gebruikt dan eigenlijk hoort.
Ik hoop dat jullie hebben genoten van al mijn creaties, die ik de afgelopen jaren heb gemaakt voor Joy!Crafts. 
Ik wil jullie bedanken voor alle lieve, leuke reacties die ik telkens weer heb mogen ontvangen. Natuurlijk blijf ik in de freubel wereld wel actief en komen we elkaar vast nog wel tegen, hier op mijn eigen blog of op fb.
Tot snel!


Gebruikte materialen:
6002/0588 Snijstencil - takje (2st)
6002/0628 Polybesa stencil - Sneeuwvlokken
6002/0776 Snij-embosstencil - Happy Holidays - Poinsettia (kerstster)
6011/0538 Papierset Matching Colors Uni - Christmas
8089/0242 Kraft papier - Zwart A5
9100/0039 Pakket 5 - Create with Joy! - Kerstkrans

  

1 opmerking:

martina's kaartjes zei

ziet er erg leuk uit ! geslaagde creatie
grtjs,martina
x