Welkom,
Leuk dat je even bij me langs komt, kijk rustig rond , laat een reactie achter en misschien vind je het ook leuk om volger te worden .


Volgers

donderdag 5 mei 2011

een mannenkaart / a menscard

Allereerst wil ik graag iedereen bedanken voor alle leuke reacties die ik de afgelopen tijd heb mogen krijgen van jullie. Dat vind ik ontzettend leuk. Daarnaast zag ik dat ik al 23 volgers heb. Daar kunnen natuurlijk nog veel meer bij, dus ben je een kijker op mijn blog dan zou ik het leuk vinden als je ook volger zou willen worden.

First I would like to thank everyone for all the nice comments I recently have been able to get from you. I think that is great fun. I also saw that I already have 23 followers. There may of course much more to come, so if you're a viewer on my blog I would appreciate it if you would like to become a follower.


Zo, en dan nu mijn kaart. Het is alweer een paar dagen geleden datik een kaart geplaatst heb, maar ik heb het dan ook gigantisch druk op het ogenblik. Ze zijn hier begonnen met een verbouwing, wat natuurlijk de nodige rotzooi met zich meebrengt. En omdat het nu toch al een puinzooi is dachten wij mooi in 1x klaar te zijn door nu meteen onze raamkozijnen te verven. Komen toch nieuwe ramen in dus als we wat knoeien is dat geen probleem. Dan ben ik morgen nog jarig, waar ook de nodige boodschappen voor in huis gehaald moesten worden. Nog een keer met dochter lief aan het shoppen geweest, dus veel tijd voor m'n kaarten bleef er niet over.
Maar toch heb ik weer een kaart weten te maken. Dit keer een mannenkaart met een Edwin, speciaal gemaakt voor it's a magnolia challenge. Het designpapier wat ik heb gebruikt is van Bobunny en Stella Rose. Het stempeltje is ingekleurd met derwents. En de creatables zijn van Marianne design. Zelf vind het een erg leuk kaartje geworden, maar ik vind een mannenkaart toch altijd moeilijk om te maken.

So, now my card. It's been a few days ago that I inserted a card, but I am extremely busy at the moment. They started here with one modification, which of course brings mess with it. And because it's already a mess we thought was beautiful in 1x ready right now through our windows to be painted. They will place new windows so no problem if there comes some paint on it. I am celebrate my birthday tomorrow, where we had to bring the necessary groceries in the house. One day with daughter for shopping, so, much time for my cards was not there.
Yet again I managed to make a card. This time a card with a male Edwin, it's specially made for a magnolia challenge. The designer paper I used is from bobunny and Stella Rose. The stamp is colored with Derwent. And the creative tables from Marianne design. Personally think it has become a very nice card, but I think a men's card always difficult to make.

Ik kijk weer uit naar jullie reacties en tot de volgende keer.
I'am looking forwards to your reactions and I see you next time.


9 opmerkingen:

Elise zei

Mooie mannenkaart Heleen!
En alvast van harte gefeliciteerd met je birthday!
Groetjes Elise

Diana zei

Mooie kaart heb je gemaakt Heleen. Bedankt voor je deelname aan de challenge van IAMC, veel succes. En alvast gefeliciteerd met je veraardag morgen.

Groetjes Diana.

Wil zei

Een echte stoere mannekaart heb je er van gemaakt hoor.
Hij is echt heel mooi geworden.
Groetjes Wil

Karin zei

Wat een prachtige, stoere kaart! Bedankt voor je deelname aan het It's a Magnolia Challenge blog.

Tinie zei

Wat een super geheel, ik vind hem helemaal geweldig!!!

Groetjes Tinie

Chantal zei

Gefeliciteerd met je verjaardag! En een fantastische Edwin-kaart! Erg knap gedaan (ik vind het zelf altijd zo moeilijk om een echte mannenkaart te maken met de toch best wel lieve Edwinnetjes)

Groetjes,
Chantal

PatriciaKleijn zei

Mooi gedaan zeg

Bedankt voor je deelname bij its a magnolia challenge

*Kus Patries*

marja zei

Wat een gave stoere kaart heb je gemaakt Heleen.
Super leuk dat je mee doet aan de challenge van It's a Magnolia Challenge.

Lieve groetjes Marja.

Anoniem zei

Hi to every , for the reason that I am in fact eager of reading this web site's post to be updated daily. It contains pleasant information.

my homepage; bmr calculator for women