Welkom,
Leuk dat je even bij me langs komt, kijk rustig rond , laat een reactie achter en misschien vind je het ook leuk om volger te worden .


Volgers

zaterdag 28 mei 2011

Een schatkistje /a treasure box

Omdat ik de 2e plaats bij it's a magnolia challenge had gewonnen mocht ik dit keer de guestdesigner zijn. Dat was voor mij de aller eerste keer dus best wel spannend. Ik mocht natuurlijk aan niemand vertellen wat ik had gemaakt. En ik vond wel dat het iets heel speciaals moest worden. Nou heeft mijn dochter net haar examens gehad en we gaan er vanuit dat ze ook gaat slagen. Nou als die gelegenheid niet speciaal is dan weet ik het niet meer. Dus ik ben op zoek gegaan naar een speciaal patroon, en dat heb ik gevonden... Het is een schatkist geworden. Helemaal gemaakt met design papier van K&Company. Dan heb ik het nog afgewerkt met een stempel van magnolia en bloemetjes.

Because I won the second place in it's a magnolia challenge, I could be a guestdesigner. It was very exciting, because it was the very first time. I should not tell anyone. And I thought it had to be something very special. Wel my daughter had her exam, a little while ago, and we hope she will succeed. If that's not a spacial opportunity, than I don't know it anymore. So I looked for a nice patern and I found it... It became a treasure box. I made it from design paper of K&Comapny. And I completed it with a magnolia stamp an some flowers.


Nu is het hopen dat ze slaagd! En dan vullen we hem natuurlijk met kadootjes en een gevulde envelop zodat het een echte schatkist gaat worden voor haar.

Well now we hope she will succeed! And than we will fill it with presents and an envelope filled with money so it will become a real treasure for her.

3 opmerkingen:

Wil zei

Met zo schatkistje kan het niet anders dan dat ze gat slagen.
Hij is echt heel mooi geworden.

Groetjes Wil

majo zei

Helemaal leuk en hopelijk slaagd ze . Fijne dag gr Majo

Chantal zei

Wat leuk dat je gastdesigner bent! En hij is idd erg bijzonder geworden! Hopelijk kunnen jullie hem ook snel vullen!

Groetjes,
Chantal