Welkom,
Leuk dat je even bij me langs komt, kijk rustig rond , laat een reactie achter en misschien vind je het ook leuk om volger te worden .


Volgers

zaterdag 24 september 2011

Toverkaart /Magiccard



Daar was ik weer met alweer een nieuwe kaart. Ik kwam laatst een heel leuke kaart tegen. De toverkaart. Heb me er echt over verbaasd en me afgevraagd hoe dat nou in elkaar zat. Tot ik deze week bij iemand een link zag staan waar de tutorial van deze kaart stond. Daar ben ik toen mee aan de slag gegaan en daar is echt een hele gave kaart uit gekomen. Ik heb voor lekkere frisse en felle kleurtjes gekozen omdat ik deze kaart gemaakt heb voor mijn tante zeggertje die 16 jaar is geworden en ik hoor die meiden allemaal over color-blocking en daar heb ik deze kaart dus op aangepast. Verder is er weinig over deze kaart te vertellen, behalve dat de stempel een young rebel van nellie snellen is en die heb ik ingekleurd met copics. En de 16 heb ik uit m'n slice gehaald. Verder heb ik het simpel gehouden want "I just want to say" Gefeliciteerd!


Here I'am again with again a new card. Some time ago I saw a very nice card, it's called a magiccard. I was very surprised about how it worked. Till I found at someone's blog a link to a tutorial of this card. With all that I started and finaly I finished wit a real cool card. I chose for fresh and bright colors because I made this card for my niece who became 16 and girls of that age are talking about color-blocking all the time and that is where I based my card on. I don't have to tell you much about this card accept that the stamp is a young rebel from nellie snellen and I colored it with copics. And the 16 I got from my slice. Further I kept it simply because "I just want to say" Congratulations!


Ik stuur deze kaart nog net op de valreep in bij stamptacular sunday. I send this card just in time to stamptacular sunday.

5 opmerkingen:

Elise zei

Hij is leuk geworden, Heleen!! En het is ook zo'n leuke stempel!
Groetjes Elise

Helen zei

wat een goed idee zo'n kaartje. Hij is heel leuk geworden.

Gea zei

Hij is prachtig geworden, succes met de challenge!
Groetjes Gea

Angela zei

Hoi Heleen

Wat een prachtige kaart en mooie stempel ook.

Groetjes Angela

Chantal zei

Wat een geweldige kaart! Ik ben me nu ook druk aan het afvragen hoe dat gaat met dat schuiven en het gekleurde en niet-gekleurde stempeltje :)

Groetjes,
Chantal