Welkom,
Leuk dat je even bij me langs komt, kijk rustig rond , laat een reactie achter en misschien vind je het ook leuk om volger te worden .


Volgers

donderdag 20 oktober 2011

De winnaar!

Goede avond allemaal,

Zoals beloofd ga ik vanavond de winnaar bekend maken van mijn 60-volgers candy. Ik heb alle namen op kleine papiertjes geschreven.
En daar heb ik de volgende winnaar uit getrokken...
.

..

...

....

.....

......
Jopie!!! Van het blog Jopies kaarten .
Jopie van harte gefeliciteerd met je prijs. Laat mij in een e-mail ( heleen1969@live.nl ) even weten waar je prijsje heen moet dan komt ie er zo snel mogelijk aan!


4 opmerkingen:

Rachel zei

Jopie, gefeliciteerd met je prijs!
Groetjes Rachel

Dora zei

gefeliciteerd, Jopie met je prijs!
heleen, jij gefeliciteerd met je behaalde volgers!! wauw...
succes.
groetjes Dora

Mieke zei

Gefeliciteerd! :)

Angela zei

Hoi Jopie

Gefeliciteerd met je prijs.

Groetjes Angela