Welkom,
Leuk dat je even bij me langs komt, kijk rustig rond , laat een reactie achter en misschien vind je het ook leuk om volger te worden .


Volgers

zondag 23 oktober 2011

Hallo lieve bloggers,


Het is vandaag alweer tijd voor een nieuwe challenge bij Stamptacular sunday. En vorige week hadden we bijna 400 ingestuurde kaarten en dat is natuurlijk een heleboel en daar zijn we blij mee. Maar daar kunnen altijd nog meer bij en misschien is dat deze week jou kaart wel...  Het thema voor deze week is Black, Orange, Purple and SCARY TOO!  Ja en waar passen deze kleuren nou beter bij dan bij halloween... Dat is dus ook wat ik heb gedaan. Ik heb een halloween kaart gemaakt met een leuke pop-up erin. Ja ik kan natuurlijk een heel verhaal op gaan hangen met wat voor design paiper ik gebruikt heb ed. Maar omdat het nogal een uitgebreide kaart is ga ik jullie daar niet mee vermoeien en laat ik jullie gewoon d kaart maar zien.


Hello dear bloggers,


Today it's already time for a new challenge at Stamptacular sunday. Last week we had almost 400 cards and that ofcourse fantastic. But we can have always more so maybe t6hat will be yours for this week... The theme for this week is Black, Orange, Purple and SCARY TOO!  And yeah where does it fit more as in halloween... That is what I did so. I made a halloween card with a nice pop-up in it. Ofcourse I can make a big story about what kind of patern paper I used and so. But because I made kind a big project I don't want you to get tired of this and will I just show you the card.


3 opmerkingen:

Sylvia van der Kolk zei

Wat een prachtige halloween kaart.

Groetjes sylvia.e

Chantal zei

Wat een gave uitgebreide kaart is dit! Helemaal super!

Groetjes,
Chantal

Michelle B. zei

What a great layout, so many secret folds! FAB job!