Welkom,
Leuk dat je even bij me langs komt, kijk rustig rond , laat een reactie achter en misschien vind je het ook leuk om volger te worden .


Volgers

dinsdag 25 december 2012

Fijne kerstdagen

Lieve allemaal,

Vandaag natuurlijk geen kaartje die ik zelf geknutseld heb. Daar heb ik het natuurlijk veel te druk voor, maar daar weten jullie denk ik alles van.

Toch even een klein berichtje want ik wil jullie hele fijne kerstdagen wensen. En iedereen waar ik een kaartje van heb gekregen wil ik langs deze weg ook even super bedanken!

Merry christmas!!!

En tot snel!

3 opmerkingen:

Anita Meijer zei

Ook al is de eerste kerstdag alweer bijna om wil ik je hele fijne feestdagen toewensen Heleen, op naar een super creatief 2013.
Liefs van Anita

Anoniem zei

Heleen ook hele fijne kerstdagen en een gezond 20213.Groetjes Joke

Judith Slegers zei

Jij ook een hele fijne jaarwisseling en graag tot ziens in 2013.
Groeten judith