Welkom,
Leuk dat je even bij me langs komt, kijk rustig rond , laat een reactie achter en misschien vind je het ook leuk om volger te worden .


Volgers

maandag 21 april 2014

3D Bestie

Hallo lieve allemaal,

Langzaam aan gaat het hier elke dag weer ietsje beter en gelukkig komt de zin in freubelen weer een beetje terug. Ook gaat het zitten in de knutselhoek wel weer redelijk, dus werk aan de winkel, haha.

Vandaag laat ik jullie weer een leuk kaartje zien die ik gemaakt heb voor Joy crafts. Ik heb dit keer eens geen gebruik gemaakt van een gestempeld plaatje maar heb een 3D plaatje zitten knippen. 
Ook de 3D plaatjes van Bestie zijn geweldig om te gebruiken.
Verder heb ik dit keer gekozen voor lekkere vrolijke kleurtjes.
...en dit is dus het resultaat.

Ik hoop dat jullie mijn kaartje weer leuk vinden.
Tot snel!!!

handtekening photo Groetjes-bewerkt-handtekening_zpsbddc0d7f.png

7 opmerkingen:

Anita Meijer zei

Fijn dat het de goede kant met je opgaat Heleen, daar ben ik blij om. Je kaartje is weer prachtig, supermooi.
Liefs van Anita

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat fijn dat freubelen weer wat beter gaat en dat het de goede kant op gaat Heleen. Je kaartje straalt in ieder geval vrolijkheid uit in die kleurtjes, lieve groetjes Miranda

Claudia's kaartjes zei

Hoi Heleen,

Leuk kaartje.

grtjs
Claudia

Anita van Merode zei

Super mooie fleurige kaart.
Groetjes Anita

Sylvia zei

Mooie kaart, Heleen. Leuke kleurtjes.

Groetjes, Sylvia.

Lisbeth zei

hoi Heleen
mooi kaartje
grtjs Lisbeth

Elise zei

Oh wat een gaaf kaartje, met lekkere knal kleuren!!! Leuk zijn die Besties, hè...
Fijne vakantie,
Liefs Elise