Welkom,
Leuk dat je even bij me langs komt, kijk rustig rond , laat een reactie achter en misschien vind je het ook leuk om volger te worden .


Volgers

donderdag 10 april 2014

Fishing fun

Hallo lieve allemaal,

Vandaag bij Joy crafts hebben ze weer een in the picture en dit keer van de fishing fun collectie.
Gelukkig had ik deze kaart al een poosje klaar want ik zit hier al een poosje in de lappenmand.
Ik voelde mij eind maart al niet helemaal lekker en dacht dat er een griepje aan zat te komen. Uiteindelijk vorige week maandag 31 maart werd het erger en voelde mij 's middags zo beroerd dat ik om 6 uur bij de dokterswacht zat. De koorts was gestegen tot boven de 40 graden en het bleek dat ik een urineweg infectie had... maar dat was niet het enige. Ik had namelijk nogal pijn in de lies en dat baarde toch tot enige zorgen. Even werd er gedacht aan een liesbreuk maar een echo gaf daarover geen uitsluitsel en dus moest ik blijven om de volgende dag verder te onderzoeken.
Dinsdags een ct-scan gehad en ook daarop geen liesbreuk te zien... Gelukkig dacht ik... maar wat was het dan... ja dat was de vraag. 
Inmiddels werd de pijnlijke plek in de lies ook rood en niet gewoon rood maar vuur rood en het gloeide en werd helemaal dik. Nu werd het tijd dat de dermatoloog er maar eens bij kwam want dit was niet normaal... Gelukkig zag hij gelijk wat het was... wondroos.
Ik had nog nooit van wondroos gehoord maar was blij dat ik wist wat het was, nu kon er tenminste iets aan gedaan worden. Antibiotica... 3 soorten... en alles werd bitter in de mond en de mondholte ging kapot maar ja ik deed het voor de gezondheid.
Na 2 dagen antibiotica via het infuus kon ik over op tabletten en capsules... op 1 na want die was er niet in de vorm van een tablet of capsule en moest ik dus tot afgelopen dinsdag avond via het infuus hebben.
Daarna mocht ik gelukkig naar huis.
Ik voelde mij al weer heel wat daar in het ziekenhuis maar toen ik thuis kwam merkte ik al heel gauw dat ik eigenlijk nog helemaal niets was. Voel me nu nog steeds zwak en slaap erg veel.

Maar goed nu genoeg over mij en ik zal jullie mijn kaart laten zien.
Een leuke mannen kaart 
Willen jullie nog meer voorbeelden zien met de fishing fun collectie kom dan eens langs op 
http://joycraftsnl.blogspot.nl/

Tot snel!
handtekening photo Groetjes-bewerkt-handtekening_zpsbddc0d7f.png

2 opmerkingen:

Lisbeth zei

Hoi Heleen
veel beterschap
mooie mannenkaart
grtjs Lisbeth

Richtsje zei

Och Heleen, wat een verhaal! Hé wat vervelend als je zo ziek wordt en daarvoor aan het infuus moest! Jammer voor je en ik hoop dat je nu thuis lekker kunt opknappen! Pas maar goed op jezelf! Leuke kaart hoor, lekker stoer en erg mooi gemaakt!

Groetjes Richtje