Welkom,
Leuk dat je even bij me langs komt, kijk rustig rond , laat een reactie achter en misschien vind je het ook leuk om volger te worden .


Volgers

dinsdag 14 april 2015

ITP Seashore

Hallo lieve allemaal,

Vandaag is er weer een nieuwe ITP bij Joy!Crafts. Een ITP (in the picture) Hebben we daar elke maand en telkens staat er weer iets anders centraal. Deze maand hebben we voor de de seashore gekozen. Zowel het oudere materiaal als het nieuwe wat met water te maken heeft. Ik heb dit keer een stencilt van de fishing fun erbij gebruikt die al weer wat ouder is. Dat heb ik leuk gecombineerd met de nieuwe stempels en het nieuwe papier.

Zoals jullie zien heb ik ook de envelop weer even opgevrolijkt met een bijpassend stempeltje.

Wil je nou nog meer kaarten zien met hetzelfde thema maar dan toch weer heel anders...??? Kom dan gezellig even langs op http://joycraftsnl.blogspot.nl/
Daar zijn de kaarten van al mijn dt-maatjes te zien.
...ohh ja als je ook nog even een reactie achterlaat op het blog van Joy!Crafts dan maak je ook nog kans op een leuk prijsje!

Leuk dat je weer even langs bent geweest en graag tot een volgende keer!
 photo Groetjesleegpng_zps7261f41e.png

2 opmerkingen:

Sylvia zei

Hoi Heleen,

Het is een beauty hoor.Heel mooi.

Groetjes,Sylvia.

corryskaart zei

hoi heleen
geweldig mooi gemaakt zowel de stempel /kleur en uitwerking supergaaf
groetjes corry