Welkom,
Leuk dat je even bij me langs komt, kijk rustig rond , laat een reactie achter en misschien vind je het ook leuk om volger te worden .


Volgers

woensdag 15 april 2015

On your special day

Hoi hoi,
Alweer een leuk lente kaartje van mij. 
Het is de laatste dagen ook zulk mooi weer, daar moet je toch wel vrolijk van worden.
Ik wordt er tenminste wel vrolijk van en dat nodigt uit tot vrolijke kaartjes.
Nu had ik van de week al eens een keer lekker buiten zitten te kleuren maar was er nog niet aan toe gekomen om er een kaartje mee te maken.
Gisteren was het dan wel mooi en zonnig weer maar het waaide een beetje hard dus kon ik helaas niet lekker buiten in m'n tuintje van het weer genieten.
Ja wat doe je dan...
Nou gewoon een kaartje maken met de plaatjes die al klaar zijn.
Ik ben de laatste tijd een beetje in de ban van het werken met distress, panpastel en brusho.
Deze kaart is daar eigenlijk een mengelmoesje van...


Het achtergrondje heb ik gemaakt met panpastel.
Plaatje is van Magnolia en is gekleurd met copics.
En het vlindertje... heb ik gestempeld met archival inkt, op een stukje papier wat ik bewerkt had met brusho.
Ik denk dat al deze inkt soorten prima bij elkaar gecombineerd kunnen worden...
Wat denk jij?

Leuk dat je weer even om het hoekje bent komen kijken om mijn kaartje te bewonderen en ik hoop je snel weer te zien!
Doei doei!
 photo Groetjesleegpng_zps7261f41e.png

5 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

heel erg mooi gemaakt ! geslaagd werkje
grtjs,martina
x

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat mooi gemaakt Heleen. Het staat super zo alles gecombineerd, van mij mag je nog even blijven mixen hoor...hihi. Ik zit hier buiten in het zonnetje te genieten van je vrolijke zonnige kaart. Leuk idee om de tekst op deze manier te verwerken..
Lieve groetjes Miranda

Richtsje zei

Kun je zien dat ik toch meer onder de invloed van de koude wind (lees zeewind) woon....vorige week een paar dagen buiten kunnen zitten maar verder is het steeds te koud en te winderig....Maar je wordt wel vrolijk van dit zonnige weer en dat is bij jou op dit kaartje te zien! Leuk hoor Heleen!

Groetjes Richtje

Claudia's kaartjes zei

Hoi,

Wat een schattig kaartje; Kei tof.

grtjs
Claudia

corryskaart zei

hoi heleen
wat een lieve vrolijke kaart met deze leuke tilda, zag het ook op FB dus voor mij dubbel genieten
groetjes corry