Welkom,
Leuk dat je even bij me langs komt, kijk rustig rond , laat een reactie achter en misschien vind je het ook leuk om volger te worden .


Volgers

vrijdag 13 november 2015

Geboren!

Hallo lieve allemaal,

Wat gaat de tijd toch snel. Nu zijn we alweer november. Nog even en het einde van het jaar is weer in zicht. Maar dit keer toch even wat anders dan een kerst of oud en nieuw kaart hoor. Want bij Joy!Crafts hebben we zoveel meer dan alleen dat. Deze keer heb ik de nieuwe malletjes van Mery er eens bij gepakt en er een leuke geboorte kaart van gemaakt.

Op de blokjes heb ik de naam gestempeld met de eveneens nieuwe letter-stempeltjes. Ook de datum mocht niet ontbreken en op deze manier krijg je wel een heel leuk en persoonlijke geboortekaart. Ik heb de datum overigens gemaakt van het nieuwe nummer stencil en die heb ik dus gewoon los geknipt.

Ik vond het weer gezellig dat je langs kwam hier en ik hoop je snel weer te zien!
 photo Groetjesleegpng_zps7261f41e.png

4 opmerkingen:

Sylvia zei

Mooi en lief babykaartje,Heleen.

Groetjes en een fijn weekend,Sylvia.

corryskaart zei

hoi heleen
wat een lief en snoezig geboorte kaartje en zo persoonlijk heel tof!!
groepjes corry

Lisbeth zei

hoi
Je heb er een toppertje van gemaakt
Hij is super mooi.
grtjs lisbeth

Claudia's kaartjes zei

Hoi,

Superleuke kaart, Mooie kleurtjes.

grtjs
Claudia