Welkom,
Leuk dat je even bij me langs komt, kijk rustig rond , laat een reactie achter en misschien vind je het ook leuk om volger te worden .


Volgers

maandag 13 juni 2016

Een kaartje speciaal voor jou

Hallo lieve allemaal,

Het was de laatste dagen zulk mooi weer dat ik bijna niet aan knutselen toe kwam overdag. Maar in de avonden was het best te doen. Alleen foto's maken, ja dat wil natuurlijk 's avonds niet he.
Gelukkig dacht ik er vanmiddag aan en kan ik nu mijn blogpost maken.


Moeilijk was het niet voor mij om iets te bedenken want Joy!Crafts heeft nu toch van die geweldige stencils uitgebracht! Je kunt op een simpele manier een harmonica kaart er mee maken.


Ik heb het stencil eerst 3x met kraft papier uitgesneden. Daarna nog 3x maar dan met design papier. Die heb ik iets bij gesneden zodat je een leuk randje krijgt en het middelste vierkantje heb ik eruit geknipt. Waarom? Omdat er voor het midden namelijk ook nog een gaaf stenciltje bij geleverd wordt. Dit alles heb ik geïnkt en in elkaar geplakt en daarna kon het pimpen beginnen.


Ik heb de bloemen zelf gemaakt met de nieuwe bloemen stencils en op youtube is een leuk filmpje gezet door mijn dt-maatje Anke (klik hier) over de werkwijze hiervan. Ik ben er echt helemaal weg van om de bloemetjes op deze manier te maken. Het maakt je kaart op die manier echt af.


Ik vond het weer leuk dat je langs kwam om mijn harmonica kaart te bekijken. Graag tot een volgende keer!
 photo Groetjesleegpng_zps7261f41e.png

Geen opmerkingen: