Welkom,
Leuk dat je even bij me langs komt, kijk rustig rond , laat een reactie achter en misschien vind je het ook leuk om volger te worden .


Volgers

zaterdag 4 juni 2016

Vaderdag

Hallo lieve allemaal,

Nog even en het is weer Vaderdag. Wat is er dan leuker om een zelf gemaakt cadeautje te geven. Bij Joy!Crafts hebben we nu een super leuke MDF voor Vaderdag uitgebracht. Het is een shirt met stropdas en die kun je naar hartenlust pimpen. En dat is dus wat ik ook heb gedaan.


Ik ben begonnen met het papier op maat te knippen en de randjes weer te inkten. Dat heb ik op het MDf geplakt en vervolgens ben ik aan het stempelen gegaan met de super gave grunge basic stempels. Omdat ik niet wilde dat die stempels zouden overheersen heb ik de stempel nadat ik die beïnkt had even op een klad papiertje afgedrukt en wat er nog over was op de stempel heb ik op het shirt gedrukt. Zo krijg je een licht afdruk van je stempel en is die dus aanwezig maar heel subtiel. Natuurlijk horen er ook knoopjes op een shirt dus heb ik een extra randje papier genomen en voorzien van wat inkt. Dat heb ik mooi in het midden van het shirt geplakt en voorzien van een paar knoopjes in bijpassende kleur. Dan als laatste nog een plaatje van een klein meisje er op, want in papa's ogen blijf je altijd zijn kleine meid... en een mooi tekst hart. en klaar is je cadeautje.

Ik hoop dat ik jullie weer een beetje inspiratie heb kunnen geven. Graag tot een volgende keer!

 photo Groetjesleegpng_zps7261f41e.png

2 opmerkingen:

Claudia's kaartjes zei

Leuke creatie.

grtjs
Claudia

http://knutselmeisjes.blogspot.be/
http://creativesketchygirls.blogspot.be/

Anita van Merode zei

Hoi Heleen,
een mooie Vaderdag creatie.
Ik zie ook dat je blog layout verdwenen is. Had je deze toevallig van Sieta? Op haar layout site staat wat je kan doen om op een andere manier je layout te plaatsen.
Succes, gr Anita