Welkom,
Leuk dat je even bij me langs komt, kijk rustig rond , laat een reactie achter en misschien vind je het ook leuk om volger te worden .


Volgers

dinsdag 17 januari 2017

Beterschap

Hallo lieve allemaal,

Hebben jullie de nieuwe bloemen van JoyCrafts al gezien? 
Ze zijn echt prachtig!
Ik ben er alvast mee aan de slag gegaan.


De bovenste rand is ook een nieuw stencil wat natuurlijk weer perfect past bij al die bloemen. De vlinders heb ik ook nog een keer extra uitgesneden en geknipt en als je die dan verhoogt opplakt dan lijkt het net alsof ze van je kaart vliegen. Ook het achtergrondje heb ik zelf gemaakt met een mask-stencil en inkt. Hoe ik de inkt in kleur zo over heb laten lopen?
Dat zal ik je vertellen.
Normaal doe je de inkt op een blending tool en ga je over je mask heen. Nu heb ik 2 kleuren inkt op het mask-stencil gestempeld, in dit geval roze en blauw, en toen ben ik met het blending tool er overheen gegaan waardoor de kleuren dus in elkaar overlopen.


Ik vond het weer leuk dat je even een bezoekje hebt gebracht.
Tot snel!
 photo Groetjesleegpng_zps7261f41e.png

Gebruikte materialen:
6002/0622 Polybesa embosstncil - Bloempatroon
6002/0626 Polybesa embosstencil - Teksten NL
6002/0652 Snij-embosstencil 3D - Roos swirl
6002/0689 Snij-embosstencil 3D - Rand Vlinders
6020/0009 zelfklevende Parels - licht paars
8013/80021 Paper for cardmaking cardstock wit 30,5x30,5cm
8089/0244 Kraft papier - Zwart 30,5x15cm

 

Geen opmerkingen: