Welkom,
Leuk dat je even bij me langs komt, kijk rustig rond , laat een reactie achter en misschien vind je het ook leuk om volger te worden .


Volgers

maandag 30 januari 2017

Een vrolijk schilderijtje!

Hallo lieve allemaal,

Jullie zullen wel denken, die Heleen is altijd alleen maar bezig voor Joy!Crafts! Hahaha.
Nou ja idd wel veel maar natuurlijk niet alleen maar.
Ik kom er alleen niet toe om er telkens blog berichten van te maken. 
Maar ik zal proberen om er vanaf nu toch wat vaker ook andere creaties te laten zien.

Afgelopen weekend ben ik oa heerlijk bezig geweest met verschillende kaarten.
De eerste zal ik ook hier nu laten zien. 
Deze heb ik gisteravond nog gemaakt en van al die verschillende kleurtjes Brusho wordt ik vrolijk.
Jullie ook?


Ik heb kleine blokjes gesneden van 6,5x6,5cm
Die heb ik bewerkt met brusho.
Daarna bestempeld met lavinia stempeltjes, want ook die vind ik erg leuk!
De blokjes gemat.




Daarna nog een achtergrond gestempeld met een grote stempel van Joy!Crafts.
Dat op een leuk kleurtje design papier en als finish in touch op een zwarte kaart.
Nou ja kaart...
Hij is nogal groot uitgevallen.
De afmeting is 14,5x30,5cm
Het lijkt meer op een schilderijtje vind je niet?
Hij hangt nu dan ook leuk in mijn knutselhoek!

Leuk dat je ook nu weer even langs kwam en ik hoop je snel weer te zien.
Doei doei!

 photo Groetjesleegpng_zps7261f41e.png
Lavinia stempels vind je HIER
Alle kleuren Brusho vind je HIER

1 opmerking:

martina's kaartjes zei

helemaal leuk, al die kleurtjes en vakjes
grtjs,martina
x