Welkom,
Leuk dat je even bij me langs komt, kijk rustig rond , laat een reactie achter en misschien vind je het ook leuk om volger te worden .


Volgers

maandag 20 maart 2017

Dank je wel!

Hallo lieve allemaal,

Hebben jullie de gave nieuwe aquarelblokken van StudioLight al gezien? 
Toen ik ze zag was ik gelijk verkocht en verdween er 1 van in mijn winkelmandje.
Thuis ben ik natuurlijk gelijk er mee bezig gegaan en op fb heb ik em al laten zien maar nu hier wil ik jullie toch even wat uitgebreider vertellen hier over.


Ik heb gekleurd met de Zig markers en ben begonnen met het aanzetten van de schaduw randjes.
Die heb ik geblend met de blending solution van Molotow.
Daarna telkens weer een laagje er overheen en steeds een beetje verder blenden.
De kleuren die ik hier heb gebruikt zijn 
Toen m'n prent ingekleurd was heb ik de achtergrond gekleurd.
Dat heb ik gedaan met de distress oxide en een blending tool.
 Als finish in touch nog wat kleine crackle stempeltjes van Crealies en een tekst en matten op een kaart.
Dit is toch een juweeltje om te versturen zo?

Als je wilt weten waar de artikelen te verkrijgen zijn, dan kun je klikken op de producten.

Leuk dat je weer even een bezoekje hebt gebracht.
Tot snel!

 photo Groetjesleegpng_zps7261f41e.png

Geen opmerkingen: