Welkom,
Leuk dat je even bij me langs komt, kijk rustig rond , laat een reactie achter en misschien vind je het ook leuk om volger te worden .


Volgers

woensdag 22 maart 2017

Dierenliefde

Hallo allemaal,

Niets is zo trouw als een dierenvriend en zijn liefde is onvoorwaardelijk. Daarom vind ik de dierenplaatjes ook zo geweldig op een kaart.


Nu vind ik het wel eens leuk om een ander model kaart te maken dan de standaard rechte kaarten, jullie ook? 
Vandaag heb ik dan ook een leuke kaart met een kleine tutorial voor jullie. De peek-a-boo kaart.
Het lijkt ingewikkeld maar valt erg mee!

Allereerst heb ik het cardstock op maat gesneden. Daarna heb ik het op de stippellijntjes gevouwen en het cardstock van design papier voorzien. Pas daar weer na heb ik de ovalen uit gestanst. Zo weet ik tenminste zeker dat ik ze precies op de zelfde plek heb overal, want als je je design papier los stanst van je cardstock dan is dat wel heel erg moeilijk...
Als je dit klaar hebt is het nog een kwestie van in elkaar lijmen en versieren. 


Ik heb deze foto van boven genomen zodat jullie kunnen zien hoe de kaart in elkaar gezet wordt.

Ik heb bewust de kaart niet te vol geplakt zodat het effect van de kaart en natuurlijk het prachtige papier er uit springt!



Leuk dat je weer even langs kwam om een kijkje te nemen en graag tot een volgende keer.

 photo Groetjesleegpng_zps7261f41e.png
Gebruikte materialen:
6002/0490 Cutting stencil - Ovaal
6002/0588 Snijstencil - takje (2st)
6002/0694 Snij-embosstencil - Katjes 2 st
6002/6201 Basislijn Snij-Embosstencil - Margriet (3st)
6011/0518 Papierset - Carpe Diem
6011/0519 Papierset - Life is a journey
6013/0341 Knipvellen set - Dieren
6020/0012 Zelfklevende Parels - goud
6300/0326 Ribbons natural sense collection 2 - set 3
6410/0338 Clear stamps banner tekst
8013/0021 Paper for cardmaking cardstock wit 30,5x30,5cm

  

2 opmerkingen:

Nicolette zei

Super mooie kaart, Heleen. En een geweldig leuk modelletje!

Lieve groet, Nicolette

joe karki zei

Really its very useful information that you have shared and thanks for sharing the information with us.
123 HP Officejet 4654 Driver Setup