Welkom,
Leuk dat je even bij me langs komt, kijk rustig rond , laat een reactie achter en misschien vind je het ook leuk om volger te worden .


Volgers

vrijdag 11 augustus 2017

December to remember

Hallo lieve allemaal,


Deze kaart had ik bijna vergeten te plaatsen...
Bij Joy!Crafts hebben we nu een blendingmat en die mocht ik al uitproberen voor jullie. Nou ik moet zeggen hij is geweldig en mag blijven, haha!
Het was laatst prachtig weer en ik ben er heerlijk mee buiten gaan zitten. De mat is transparant en is super makkelijk weer schoon te maken met een nat doekje of even onder de kraan.


Ik ben begonnen met het snijden van een stukje design papier uit de mooie nieuwe serie "snowflake kisses". Die heb ik op mijn blendingmat gelegd en ben met distress oxide in 2 kleuren gaan inkten. 



Eerst de vintage photo die ik over het grootste deel van m'n papier heb aangebracht en daarna met walnut stain heb ik de randen nog wat extra geaccentueerd. Ook heb ik er met de walnut stain nog extra sneeuwvlokken op aangebracht voor een nog mooier resultaat, Toen ik tevreden was met mijn achtergrondje ben ik gaan pimpen met oa de prachtige nieuwe besjes takken, waarvan ik de besjes gewoon even met m'n copics heb gekleurd. Ook heb ik alle randen verder be-inkt om een mooie vintage look te houden. En als allerlaatste heb ik de kaart pas gemat en op een witte kaart geplakt. Waarom pas op het allerlaatste? Doordat je met inkt bezig bent wil het wel gebeuren dat je papier wat vochtig wordt en zodra het dan droogt dan trekt het krom. Als dat gebeurt terwijl het al op de kaart geplakt zit, blijft je hele kaart krom en nu niet omdat je de ietwat kromme achtergrond nu op een strakke mat en kaart plakt.


Dit is mijn eindresultaat en ik ben er weer super tevreden mee. Zo zie je dat je niet alleen maar je cardstock kunt be-inkten maar dat je ook prima je design papier kunt bewerken met inkt en stencils.
Succes met jullie eigen kerstkaarten en tot snel!

 photo Groetjesleegpng_zps7261f41e.png

Gebruikte materialen:
6002/0628 Polybesa stencil - Sneeuwvlokken
6002/0679 Snijstencil - Kersttakjes krans
6002/0680 Snijstencil - Kersttak en besjes
6002/0822 Poly besa ATC 4st- Multi rondjes & vierkantjes + ruit
6004/0002 Clearstamp/Cutting & Embossing stencil - kaarsen kerst
6200/0222 Inkt blending tool
6200/0241 Blending matten 2 st.
6410/0402 Clear Stamp - Circel grunge
6011/0526 Papierset A4 - Snowflake kisses
6013/0343 Knipvellen A4 - Happy Holidays
8013/0021 Paper for cardmaking cardstock wit 30,5x30,5cm
8089/0211 Kraft geribbeld karton

  

Geen opmerkingen: