Welkom,
Leuk dat je even bij me langs komt, kijk rustig rond , laat een reactie achter en misschien vind je het ook leuk om volger te worden .


Volgers

dinsdag 8 augustus 2017

Make it a december to remember

Hallo lieve allemaal,

Vandaag weer een leuke kerstkaart van mij met natuurlijk weer enkele nieuwe spulletjes van JoyCrafts. Wat is er deze maand veel mooi spul uitgekomen zeg. Ik kon niet kiezen waar ik mee zou beginnen...hebben jullie dat nou ook?

Weer genoeg gekletst en tijd om mijn kaart te laten zien.


Ik heb er een doorkijk kaart van gemaakt. Om dat op een makkelijke manier te doen snijd je eerst je cardstock en je design papier op maat. Dan snijd je een cirkel uit je design papier. Vervolgens plak je dat op je cardstock en pas als laatste leg je je snijmall precies in je uitgesneden cirkel en haalt hem door je snijmachine. Zo zit je altijd op precies de goede plek en zit je cirkel precies waar jij hem hebben wilt.


Daarna heb ik de binnenkant voorzien van design papier, tekst stempel en een leuke hulsttak. Toen heb ik de kaart dicht gedaan en heb ik aan de voorkant zo'n zelfde hulsttak genomen en precies boven op die andere geplakt. Zo zie je niet dat het er 2 zijn. De strikjes heb ik nog even extra uitgesneden en in een andere kleur er op geplakt. En als laatste de kaart verder versiert met wat takjes en bloemetjes, die ik natuurlijk weer zelf gemaakt heb.


Ohh ja de pareltjes, die heb ik altijd op voorraad in een lichte kleur en die kleur ik dan met copics in de kleur die ik mooi vind bij mijn kaart.
 photo Groetjesleegpng_zps7261f41e.png

Gebruikte materialen:
6002/0402 Basic 4 stuks
6002/0526 Snij- en Embossing stencil - Flower 3D
6002/0680 Snijstencil - Kersttak en besjes
6002/0685 Snij-embos-debosstencil - Hart van hulst
6004/0002 Clearstamp/Cutting & Embossing stencil - kaarsen kerst
6011/0532 Papierset - Believe in the Magic
6020/0002 Zelfklevende Parels - licht rose
8013/0034 Paper for cardmaking cardstock crème A4, 21x29,7cm

  

Geen opmerkingen: