Welkom,
Leuk dat je even bij me langs komt, kijk rustig rond , laat een reactie achter en misschien vind je het ook leuk om volger te worden .


Volgers

zondag 15 oktober 2017

Bloghop bij Joycrafts!

Hallo lieve allemaal,


Het is weer tijd voor een nieuwe bloghop bij JoyCrafts en dit keer staan er een aantal borduur stencils centraal.


Ik heb er een hanger van gemaakt voor in de kerstboom of aan de muur.
Om jullie de beauty van dit stencil te laten zien heb ik de kaart verder niet teveel gepimpt.
Natuurlijk mocht er niet een plaatje en een tekst op ontbreken maar verder lekker neutraal.

Bedankt voor het langs komen, hop gauw verder en tot snel!



 photo Groetjesleegpng_zps7261f41e.png
Gebruikte materialen:
6001/1532 Chrissie garenkaart 167-172
6002/0550 Snijstencil - Seizoenen NL
6002/2006 borduurstencil Kerst Rond
6300/0003 Organza 3mm box a 5 rol pasen
8013/0101 Metallic cardstock papier Wit A5
8013/0170 Papierset 15x30cm 20 vel - 200gr Donkergroen

10 opmerkingen:

Jacqueline DH zei

Borduren zie ik mezelf niet zo gauw doen maar wat een mooie hanger is dit! Echt chique geworden zo.

Geoetjes
Jacqueline

Betha Horsmeier-Bouter zei

Nee, ik borduur ook niet (meer), maar deze hanger is wel erg mooi! Groetjes Betha

Ela zei

Mooie hanger is het geworden! Zo af en toe borduur ik, laatst nog sinds een lange tijd. Ik vind het wel leuk dus wil het meer gaan doen. Groetjes Ela

Bea zei

Leuk gemaakt Heleen, mooie hanger met borduurtje...

groetjes Bea.

Valerija zei

Absolutely beautiful! I love the shape, image & texture.

Cards en Box bij Lady M zei

Prachtig deze hanger ik borduur graag dus deze mallen zijn helemaal mijn ding groetjes maartje

Cards en Box bij Lady M zei

Prachtig deze hanger ik borduur graag dus deze mallen zijn helemaal mijn ding groetjes maartje

Denise Bryant zei

Beautiful ornament for your tree!

sylvia zei

Super mooi.
Groetjes sylvia koning

ionabunny zei

Oh, what a lovely idea. Love this. Hugz