Welkom,
Leuk dat je even bij me langs komt, kijk rustig rond , laat een reactie achter en misschien vind je het ook leuk om volger te worden .


Volgers

zondag 8 oktober 2017

Herfst herfst wat heb je te koop...

Hallo lieve allemaal,

Vinden jullie de herfst ook zo'n mooi jaar getijde. Bladeren die kleuren in prachtige kleuren en vallen van de bomen, eikeltjes rapen en er gezellig leuke projectjes van maken. Een herfst hoekje maken in je kamer en de lampjes s'avonds weer wat eerder aan en kaarsjes op de tafel.... en zo kunnen we nog wel even door gaan natuurlijk, want wat ook niet onbelangrijk is, we zijn wat minder buiten en dus weer meer tijd om te freubelen binnen. En dus heb ik deze keer een heerlijk herfst kaartje gemaakt. 


JoyCrafts heeft deze maand weer erg schattige snijstencils uitgebracht die je heel leuk in 3D op kunt bouwen. Zo heb ik hier gebruik gemaakt van de 2 dames op het bankje. De jurkjes heb ik gesneden uit een design papiertje en zo lijken de jurkjes net echt. De gezichtjes, benen, hoedjes en de haren heb ik gekleurd met de brush markers en het bankje is uit een design papier met een houtnerf. Tussen elke laag heb ik 3D foam blokjes gebruikt om diepte in het geheel te brengen.


Verder heb ik het prachtige herfst papier gebruikt en op het design papier heb ik ook nog wat extra stempeltjes van blaadjes gezet om een nog leuker herfst effect te creëren. Scheef voor de dames heb ik een plaatje van een kleine artist in de dop gezet waar de dames zichtbaar van genieten.
Het geheel heb ik nog gepimpt met wat bloemen, blaadjes en pompoenen en zo heb je een heel leuk herfstig geheel.

Leuk dat je weer even langs bent geweest om mijn herfst kaart te bewonderen en tot snel!


 photo Groetjesleegpng_zps7261f41e.png
Gebruikte artikelen:
6002/0505 Cutting stencil -Basis Nestje - Ovaal sierlijk
6002/0546 Snij- en Embos/Debos stencil - herfst set
6002/0943 Snij-embos-debosstencil - Vriendschaps bank
6002/0948 Snijstencil - Lovely Frame - Spirocirkel
6011/0504 Papierset - Dirty Pastels
6011/0537 Papierset Matching Colors uni - Herfst
6011/0705 Papierblok - Tough Textures
6013/0340 Knipvellen - Season Greetings
6300/0337 Ribbons forest friend collection 1 - set 2
6370/0054 artificial flowers
6370/0069 artificial flowers
6410/0098 stempelset Autumn
  


1 opmerking:

Joke zei

Schitterend, wat een mooi herfsttafereeltje.
Groetjes Joke