Welkom,
Leuk dat je even bij me langs komt, kijk rustig rond , laat een reactie achter en misschien vind je het ook leuk om volger te worden .


Volgers

donderdag 6 november 2014

Happy BDAY to you

Hallo allemaal,

De nieuwe collectie van JoyCrafts is weer uit en wat is het allemaal weer geweldig mooi! Dit keer zit er ook iets nieuws bij, namelijk het glace paper. Toen ik hoorde dat dat er bij zou komen was ik stiekem toch wel een beetje heel erg nieuwsgierig moet ik zeggen. Ik had geen idee wat ik me daar bij voor moest stellen. Dus je begrijpt dat ik dat als eerste uit wilde proberen toen het binnen kwam... Nou ik kan je zeggen dat het echt super leuk is! Het is een stevig papier en als je er overheen kijkt dan zie je allemaal glimmende stukken. Als je het papier gaat bewerken met inkt dan neemt het glimmende deel dus geen inkt op en moet je dan eens kijken wat voor geweldig resultaat je dan krijgt.

Ik heb de kaart bewust niet te vol geplakt want ik wil natuurlijk niet dat het prachtige glace paper achter allerlei tierlantijntjes zou verdwijnen.


Nu heb ik het glace paper bewerkt met inkt maar je kunt het ook prima met je panpastel of chalks bewerken.

Bedankt voor je bezoekje en graag tot een volgende keer.
 photo Image1_zpse31ef117.png

10 opmerkingen:

Unknown zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Unknown zei

wat ziet dat er leuk uit...wi lik ook wel uit gaan proberen...Heleen

Unknown zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
martina's kaartjes zei

helemaal leuk en geslaagd ! top
grtjs,martina
x

Richtsje zei

Leuk hoor, spelen met technieken Heleen! En het resultaat mag er zijn! Geweldig mooi gedaan!

Groetjes Richtje

corryskaart zei

hoi heleen
ben zelf niet bekend met dat papier maar jij hebt er een geweldig mooie kaart mee gemaakt, een PLAATJE!!
groetjes corry

Ditta zei

Prachtige kaart! Inderdaad mooi papier zeg! heb er wel mee in de handen gestaan, en jammer genoeg niet mee genomen... als ik geweten had dat dit het resultaat zou zijn....
Liefs Ditta

Sylvia zei

Hoi Heleen,

Mooie kaart geworden. Heel mooi papier.

Groetjes,
Sylvia

Claudia's kaartjes zei

Leuk kaartje.

grtjs
Claudia

Lisbeth zei

hoi Heleen
superleuk en mooi kaartje
grtjs Lisbeth