Welkom,
Leuk dat je even bij me langs komt, kijk rustig rond , laat een reactie achter en misschien vind je het ook leuk om volger te worden .


Volgers

woensdag 12 november 2014

MDF kerstballen

Hallo allemaal,

Gisteren een super gezellige dag gehad met de dames van Joy!Crafts. We hebben weer allerlei leuke dingen gezien die er binnenkort weer aan gaan komen. We hebben een mini workshop gehad. Ook nog een leuke toespraak gehad van Diny Sprakel die ons erg nuttige informatie heeft gegeven. Diny dank je wel! En s'avonds hebben we heerlijk gegeten met z'n allen. We hadden een super mooie locatie.


Vandaag heb ik weer eens wat anders dan een kaart....maar ik blijf nog wel even in de kerstsferen. Ik heb namelijk de super leuke MDF kerstballen set van Joy!Crafts gepimpt.
Ik heb ze nu los laten liggen maar je kunt ze natuurlijk ook leuk met een lint onder elkaar laten hangen.


Ik heb weer verschillende leuke stencils gebruikt om mee te pimpen. De randjes heb ik met 3D sneeuw gedaan wat weer een leuk winters effect geeft.

Leuk dat je weer even een bezoekje hebt gebracht en graag tot een volgende keer!
 photo Groetjesleegpng_zps7261f41e.png

3 opmerkingen:

Sylvia zei

Hoi Heleen,

Mooi gepimpt.De paperball is ook heel mooi.

Groetjes,
Sylvia.

corryskaart zei

hoi heleen
dit ziet er prachtig uit en erg leuk om met de kerst op te hangen
groetjes corry

Silvis Kreativstube zei

Hallo liebe Heleen,

deine Kerstballen gefallen mir sehr, sehr gut. Ich bin wirklich begeistert. Ganz liebe Grüße Silvi