Welkom,
Leuk dat je even bij me langs komt, kijk rustig rond , laat een reactie achter en misschien vind je het ook leuk om volger te worden .


Volgers

woensdag 31 december 2014

De tijd vliegt

Hallo allemaal,



...De tijd vliegt...nou dat kunnen we wel zeggen! Het jaar is weer voorbij gevlogen. Maar om even niet teveel af te dwalen ga ik nu naar m'n kaart van vandaag. Want ook daarop vliegt namelijk de tijd.
Ik heb dit keer een heel mooi stencils van de travel collectie gebruikt.






Ik heb de kaart verder gecombineerd met kraft karton en prachtig bijpassend design papier.






Ook de gave postcard stempel mocht op deze vakantiekaart niet ontbreken.



Leuk dat je weer even een bezoekje hebt gebracht en graag tot een volgende keer.

 photo Groetjesleegpng_zps7261f41e.png

4 opmerkingen:

anncreatief zei

Wauw wat een prachtige kaart.
En nog de allerbeste wensen voor 2015
groetjes Anneke

Lisbeth zei

hoi Heleen
mooi en leuk kaartje
grtjs lisbeth

Claudia's kaartjes zei

Hoi,

Leuk kaartje.

Mijn beste wensen voor het nieuwe jaar.

grtjs
Claudia

Sylvia zei

Mooie kaart,Heleen.

Nog de allerbeste wensen voor 2015.

Groetjes,Sylvia.