Welkom,
Leuk dat je even bij me langs komt, kijk rustig rond , laat een reactie achter en misschien vind je het ook leuk om volger te worden .


Volgers

maandag 18 mei 2015

Love the little things

Hey hallo,
Wat leuk dat je er weer bent!
Ik heb een poosje terug gave kaart gemaakt om aan je te laten zien maar was hem helemaal vergeten...
De titel zegt het al "love the little things"
Ik vind dat toch zo'n mooie tekst en gebruik hem dan ook graag.
Ik heb dit keer een doorkijk kaart gemaakt.
Hoe ik dat gedaan heb? Ik zal het je vertellen.
Ik heb een stuk cardstock genomen van 28x14cm en die heb ik gerild op 7 en op 21cm. Toen heb ik een leuk stencil uitgezocht voor m'n doorkijkje en dat was dit keer Gerti's hearts. Ik heb het hart voor de helft omgetrokken op het eerste en het laatste deel en uitgeknipt. Daarna doe je dat ook met een stukje design papier en dat knip je net iets groter uit zodat je een randje wit blijft zien na het opplakken.  Nou zo simpel is het en dan kun je beginnen met het verder pimpen van je kaart.

Ik heb het prachtige design papier van het nieuwe blikje pretty floral gebruikt en alle randjes ervan geinkt om een mooie vintage look te krijgen. Het hart heb ik wit gelaten en springt er lekker uit. In het midden van het hart heb ik een plaatje uit het laatste paper & picture blokje under the sea gebruikt.
Ook nog even iets anders met de tekst gedaan want dat is eigenlijk een hele lange tekst die op de banners passen maar ik heb die in stukjes geknipt en dan kun je het wat speelser op je kaart gebruiken. En als laatste heb ik nog een leuke strook met bloemen eromheen gedaan om de kaart mooi bij elkaar te houden.
Dit was mijn kaartje voor deze keer weer en ik hoop dat je snel weer een kijkje komt nemen! 
 photo Groetjesleegpng_zps7261f41e.png

Geen opmerkingen: