Welkom,
Leuk dat je even bij me langs komt, kijk rustig rond , laat een reactie achter en misschien vind je het ook leuk om volger te worden .


Volgers

woensdag 27 mei 2015

On your special day

Hey hallo,

Wat gezellig dat je weer even een kijkje bij me komt nemen. Ik heb weer een mooie kaart voor jullie met de nieuwe spulletjes van Joy!Crafts. Er is namelijk handgeschept papier uitgebracht deze maand en dat is toch zo geweldig mooi! Ik kon het niet laten om er gelijk mee aan de slag te gaan. 

Zoals je ziet is het hand geschepte papier zo mooi dat het echt niet veel tierlantijntjes nodig heeft om er een mooie kaart van te maken.
Ik heb het gecombineerd met het zwarte kraft en ook het mooie nieuwe harten stencil mocht niet ontbreken. Samen met een leuke tekst, wat mooie bloemen en een stukje ribbon heb ik er dit keer een trouwkaart van gemaakt.

Bedankt voor je bezoekje en heel graag tot een volgende keer!
 photo Groetjesleegpng_zps7261f41e.png

1 opmerking:

Sylvia zei

Prachtige kaart,heleen.Supermooi papier.

Groetjes,Sylvia.