Welkom,
Leuk dat je even bij me langs komt, kijk rustig rond , laat een reactie achter en misschien vind je het ook leuk om volger te worden .


Volgers

maandag 4 januari 2016

Good luck


Hallo lieve allemaal,


Vinden jullie de nieuwe spulletjes van joy!crafts deze maand net zo mooi als ik? Ohohoh ik raak er niet op uitgekeken. Dit keer heb ik de prachtige paarden er bij gepakt en heb er een kaart van gemaakt om iemand veel succes te wensen.







Eerst heb ik het mooie romance papier er eens even bij gezocht en de randjes ge-inkt. toen de nieuwe circel uitgesneden en er een plaatje van het paarden stencil er in geplakt. Natuurlijk mocht ook het stencil van het renpaard niet ontbreken en die laat ik over het hekje springen. De mooie hoekjes hebben ook een leuk plekje gekregen en als laatste nog een tekst met wat zelf gemaakte bloemetjes er bij geplakt.
Ohh ja en als finish-in-touch heb ik dit keer ook de binnenkant van de kaart versierd!




Leuk dat je weer even een bezoekje hebt gebracht en graag tot de volgende keer!
 photo Groetjesleegpng_zps7261f41e.png

2 opmerkingen:

Unknown zei

Mooi hoor!!

Groetjes Petra

Claudia's kaartjes zei

Hoi,
Tof kaartje,

grtjs
Claudia