Welkom,
Leuk dat je even bij me langs komt, kijk rustig rond , laat een reactie achter en misschien vind je het ook leuk om volger te worden .


Volgers

donderdag 21 april 2016

Hoera een baby...of 2

Hallo lieve allemaal,

We hebben weer een ITP (in the picture) gehad bij Joy!Crafts.
Vergeten te op tijd te posten maar ik wil jullie dit toch niet onthouden.
Deze keer kregen we de opdracht om iets met MDF te maken.
Nu had ik nog een MDF boekje in de vorm van een hart liggen in de kast. 
Maar ik vind een boekje eigenlijk best een groot project om in 1x te maken,
dus heb ik er voor gekozen om er 2 pagina's uit te halen en te pimpen.
Ik heb er dit keer 2 leuke baby hangers van gemaakt.
Een in de meisjes vorm en de andere de jongens vorm.
Ze zijn zo leuk geworden...
kijk maar gauw mee!



Lief he?

Nu zaten er natuurlijk ook nog kleine gaatjes in omdat het een boekje was maar die heb ik na het plakken van het design papier gewoon niet meer open gemaakt.
De achterkant heb ik ook met design papier beplakt en zo zie je niets meer van de gaatjes.
Ik heb dit keer ook weer heerlijk alle randjes beïnkt voor een mooi geheel.

De plaatjes zijn uit de nieuwe collectie van Joy!Crafts, net als de tekst en de rest is al wat ouder.

Ik wil jullie weer hartelijk bedanken voor je bezoekje en graag tot een volgende keer!
 photo Groetjesleegpng_zps7261f41e.png

1 opmerking:

grietje52 zei

heel mooi,en van wie zijn de plaatjes