Welkom,
Leuk dat je even bij me langs komt, kijk rustig rond , laat een reactie achter en misschien vind je het ook leuk om volger te worden .


Volgers

woensdag 16 november 2016

Creatief nieuwjaar

Hallo lieve allemaal,

Ik ben helemaal in de ban van het maken van kerstkaarten. Nu kun je er ook niet genoeg van op voorraad hebben want zeg nou zelf, als men weet dat iemand kaarten maakt dan kun je natuurlijk niet aankomen met een simpele gekochte kaart, haha.

Bij Joy!Crafts zijn nu 3 verschillende soorten snijmallen om een harmonica kaart mee te maken.
Deze keer heb ik het nieuwe kaart model gebruikt en ik moet zeggen dat ik die erg leuk vind.


Voor deze kaart heb ik het stencil 4x uitgesneden. Namelijk 2x in het wit en 2x in design papier. Het midden heb ik weg geknipt uit die van het design papier. Zo krijg je dus een wat steviger kaart.

Dit is mijn uitwerking geworden en hieronder vind je de gebruikte materialen:
6002/0526 - Snij- en Embossing stencil - Flower 3D
6002/0588 - Snijstencil - takje (2st)
6002/0599 - Snijstencil - kaartmodel met rondjes (4st)
6002/2051 - Cutting stencil (5st)- NL tekst Kerst
6011/0505 - Papierset - Soft Winter
6013/0335 - Stansvel Kerst
6300/0331 - handmade ribbon collectie 1 set 4
8089/0232 - Kraftpapier Wit



 photo Groetjesleegpng_zps7261f41e.png

1 opmerking:

Dora zei

Inderdaad, sommige personen verwachten een zelfgemaakte kaart, hihi.
Ik moet nog heel veel maken maar of ik dat redt?
Dit kaartje ziet er super mooi uit! mooie bloemen.