Welkom,
Leuk dat je even bij me langs komt, kijk rustig rond , laat een reactie achter en misschien vind je het ook leuk om volger te worden .


Volgers

maandag 21 november 2016

Wild & Dangerous...

Hallo lieve allemaal,

Het nieuwe wild thema is toch wel helemaal super moet ik zeggen en ik kon het dan ook niet laten om er mee aan de slag te gaan. 


Nu kleur ik over het algemeen poppetjes en geen dieren dus was het voor mij wel een uitdaging om een giraf te mogen kleuren maar het is toch erg leuk gelukt. Natuurlijk vond ik ook dat er takjes bij de giraf hoorden en dus heb ik de leuke kleine takjes van Joy!Crafts bovenaan de kaart geplakt zodat het lijkt alsof de giraf er onder staat en elk moment kan gaan smikkelen.
Verder heb ik de kaart in mooie natural kleuren gehouden. 


Ik vond het leuk dat je weer even een bezoekje hebt gebracht en hoop je snel weer te mogen begroeten hier.
 photo Groetjesleegpng_zps7261f41e.png
Gebruikte materialen:
6002/0642 Snij-embosstencil - Hart (3st)
6002/0566 Snij- en Embos/Debos stencil - Takje
6002/0637 Snij-embosstencil - Jeep & camera
6011/0503 Papierset - Out of Africa
6410/0369 Clear stamps - Wild Africa
6410/0425 Clear stempel - Giraffe
8013/0022 Paper for cardmaking cardstock wit 15x30cm
8089/0206 Kraft papier
8089/0211 Kraft geribbeld karton

  

3 opmerkingen:

Lia zei

Wow, het lijkt wel een echte! Mooi gedaan.
Lia xx

Anoniem zei

Leuk die giraf!!!
Creatieve groetjes, Gaby

martina's kaartjes zei

helemaal leuk ! mooi verwerkt
grtjs,martina
x