Welkom,
Leuk dat je even bij me langs komt, kijk rustig rond , laat een reactie achter en misschien vind je het ook leuk om volger te worden .


Volgers

maandag 21 november 2016

You did it!

Hallo allemaal,

Inmiddels is de nieuwe collectie van Joy!Crafts te koop in de winkels en ik moet zeggen dat ik echt helemaal weg ben van de nieuwe papier blokken. Dit keer ben ik aan de slag gegaan met het cool dude blok. Dit blok is niet alleen leuk als er iemand jarig is maar ook als er iemand bijvoorbeeld geslaagd is voor zijn rijbewijs. Daarvoor heb ik ook een kaart en een leuk doosje voor een klein cadeautje  gemaakt.


Het doosje is gemaakt met de template die ook deze maand uitgekomen. Echt zo makkelijk en zo gaaf om te doen. Kwestie van omtrekken, uitsnijden en vouwen. Ook de maat voor de stukjes design papier staan op het template, dus met 1 template kun je het complete doosje maken.

De kaart is met het zelfde papier bekleed als het doosje en verder heb ik nog gebruik gemaakt van oude en nieuwe stencils. Ook be-inkt ik altijd alle randen want op die manier wordt je kaart of project meer een eenheid. De tekst van boven naar onder zit ook in het papier blok en was eigenlijk een banner maar die heb ik lekker eigenwijs in stukjes geknipt.
Ik plak alles altijd alles vast met de tacky glue van Joy!Crafts. Dat is een lijm die snel droogt, geen vlekken achter laat en niet bubbelt na het drogen.

Leuk dat je weer even een bezoekje hebt gebracht en graag tot de volgende keer!
 photo Groetjesleegpng_zps7261f41e.png
Gebruikte materialen:
6002/0053 Cutting & Embossing stencil Basis voor thema's
6002/0057 Cutting & Embossing stencil Knopen (3st) set 2
6002/0629 Polybesa embosstencil - Kadodoosje diamant
6002/0637 Snij-embosstencil - Jeep & camera
6002/0649 Snij-embosstencil - achtergrond eindeloos swirls
6011/0381 Papier-stansblok Cool Dudes
6020/0002 Zelfklevende Parels - licht rose
6300/0331 Ribbons Handmade Collection 1 set 4
6300/0501 Jute ribbon Set
6300/0502 Jute ribbon set
6500/0215 Tackylijm


Geen opmerkingen: