Welkom,
Leuk dat je even bij me langs komt, kijk rustig rond , laat een reactie achter en misschien vind je het ook leuk om volger te worden .


Volgers

dinsdag 5 juli 2011

een koffer /a suitcase

Goeie middag, /Good afternoon
Daar was ik weer met een kaartje. Ik heb dit keer eens een ander soort kaart gemaakt dan normaal. Het is een koffertje geworden. Dit was de vraag bij Duo challenge waar we het patroon bij kregen. Het was niet een makkelijk project maar wel super leuk om te maken.Natuurlijk heb ik em niet alleen voor Duo challenge gemaakt maar is het weer gecombineerd met een aantal andere challenges. Dat zijn, it's a magnolia waar het een andere vorm moest zijn dan de gewone standaard kaarten. En voor simply magnolia, waar alles mag dit keer. Uiterraard heb ik weer een leuke magnolia erop verwerkt en die heb ik ingekleurd met mijn derwents potloden. Het design papier wat ik heb gebruikt is van Maja design en de bloem die  heb ik gemaakt met een stans van Crealies.
Here I'am with a new card today. This time I made something else like a normal square card. It is a suitecase. That was the theme at Duo challenge where we got the patern from. It was not an easy project but very nice to make. Ofcourse I made it for a copple of more challenges. That will be: it's a magnolia where it had to be something else like a square card and for simply magnolia where anything goes the theme was. Ofcourse I made a nice magnolia on it wich I colored with my derwents pencils. The design paper I used is from Maja design and the flower I made with a netability from crealies.
Dit is mijn resultaat geworden en ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
This became my result and I'am curious what you think about it.


8 opmerkingen:

marja zei

Wat een super leuke koffer Heleen, krijg er vakantie kriebels van!!!
Leuk dat je mee doet aan de challenge van It's a Magnolia Challenge.

Lieve groetjes Marja.

Tinie zei

Dit vind ik toch super leuk, prachtig zeg zo'n koffer!!!

Groetjes Tinie

PatriciaKleijn zei

Leuk kaartje hoor

Bedankt voor jdeelname bij IAMC

Liefs,
Patricia

Karin zei

Oh, wat ontzetttend leuk, heel origineel! Dank je wel voor het meedoen met IAMC

mandy zei

ontzettend leuk bedacht en gemaakt.
complimenten!
groetjes mandy IAMC

Anke zei

Wat leuk gemaakt.
bedankt voor je deelname bij simply magnolia.
groetjes Tessa & Anke

Linda zei

Wat een leukertje, leuk dat je meedoet bij het duo challenge blog.
groetjes Linda (gast designer)

Anoniem zei

Leuke kaart geworden.. grappig dat je hem met hetzelfde magnolia afdrukje hebt gemaakt. Ik vind het erg leuk om te zien hoe resultaten telkens toch weer anders zijn.

Groetjes Yvonne