Welkom,
Leuk dat je even bij me langs komt, kijk rustig rond , laat een reactie achter en misschien vind je het ook leuk om volger te worden .


Volgers

zaterdag 30 juli 2011

Birthdaybox


Hallo allemaal. /Hello everybody.
Vandaag heb ik weer een leuk doosje gemaakt. Mijn dochter heeft morgen een verjaardag en wilde graag haar kadootje op een orginele manier geven. Dus ben ik even in m'n boekjes gedoken en toen vond ik dit ontwerp in de hobby-journaal. Ik zou ik niet zijn als ik daar niet meteen een aantal challenges in kon verwerken natuurlijk, dus ik heb er weer mijn best op gedaan. Als eerste is hij voor Karen Doodles netherlands challenge waar alles mocht. Bij DDCC is het deze week birthday fun. En bij challenges for you moet je iets maken ter decoratie van je huis. Die challenge was zo leuk dat ik er zelfs een 2e project heen ga sturen. Ook heb ik em gemaakt voor alles met en over kleuren met derwents. Daar mocht je alleen maar 1 kleur potlood gebruiken. Dit vond ik nog niet zo erg makkelijk maar ik heb het denk ik op een orginele manier proberen op te lossen. Ik heb namelijk het beertje gekleurd met derwents en de broek en de bloemen heb ik gepaper-pieced...toen heb ik de opbol-techniek nog toegepast en zo lijkt het ook nog 3D. Verder een paar leuke bloemen met wat vrolijke takjes en mijn doosje is klaar.
Today I made a nice box.My daughter has got a birthday tomorrow and want to give her present on a original way. So I watched my magazines and I found a nice patern in the hobby-journal. I shouldn't be me when I didn't combine it with a copple of challenges. First of all I made it for Karen Doodles netherland challenge where anything goes, the theme was. At DDCC it is birthday fun this week. At challenges for you you had to make some decoration for your home. I liked that theme so much that I send in the second project now. I also made it for alles met en over kleuren met derwents where You only could use 1 color pencil. It was a dificult challenge but I think I solved it on a original way. I colored the bear with derwents and on the pants and the flowers I used the paper-piecing technic. I also used the bulging technic so it looks like 3D. Than some nice flowers and twigs and my box has finished.

Ik ben weer erg nieuwsgierig wat jullie ervan vinden en hoop weer veel reacties te krijgen want die vind ik super gaaf om te mogen lezen.
I'am very curious what you think about it and hope to find a lot of messages because I like it to read them.


10 opmerkingen:

Marjan zei

Wat mooi, Heleen!! Je dochter maakt vast indruk met dit cadeautje!

Fijn dat je meedoet met CFY!

Groetjes, Marjan

Mieke zei

Oh wat super mooi! Ik zou in elk geval enorm blij zijn om op die manier een cadeautje te krijgen! (Ik denk dat het doosje mij zelfs meer zou interesseren dan hetgeen er in zit ;) )

Annie Goedheer zei

dat is wel een heel keuk doosje geworden.
groetjes annie.

Dina zei

prachtige creatie , en op een super manier 'het probleem' omzijlt, bedankt voor je deelname bij derwent

Chantal zei

Prachtig doosje Heleen! Daar kan je dochter zeker mee aankomen!

Groetjes,
Chantal

Monique zei

Erg leuk zeg!! een prachtig cadeau!
Leuk dat je nog een keer meegedaan hebt met onze challenge bij CFY! We vinden het superleuk om zoveel creaties te zien dus we laten hem nog even staan hoor, voor de verloting van de cadeaubon halen we de dubbele inzendingen (want je bent niet alleen hoor :)) eruit, dat zul je begrijpen.

Renata van Miltenburg zei

Fraaie bloem, erg leuk in combinatie met "Flower Bear"! Ik denk dat je dochter hier echt de blits mee heeft gemaakt :)

Liefs, Karen's Doodles NL!

Renata

Dorte zei

Baeutiful box, and a really cute image.
Thank you for joining our "Birthday Time" challenge at DDCC. Hope to see you next time.
Dorte,x

Brendaxx zei

Wat een mooi doosje heb je gemaakt!!Die viel vast in de smaak bij de jarige!

anja curvers zei

Een prachtig doosje hoor dat zal zeker in de smaak zijn gevallen. Leuk dat je hebt meegedaan bij DCL.